خانهاخبار
نسخه‌ طلایی و ویژه Polestar 1 تولید خواهد شد

نسخه‌ طلایی و ویژه Polestar 1 تولید خواهد شد

polestar که از زیر مجموعه‌های ولوو است، یک نسخه ویژه از کوپه جذاب خود یعنی polestar 1 را فقط در ۲۵ نمونه تولید خواهد کرد.
۱۴۰۰/۲/۳

اگر قرار است با یک محصول جذاب خداحافظی کنید، باید به سبکی خداحافظی کنید که به یاد ماندنی باشد. کوپه پلاگین هیبریدی Polestar 1 دقیقا این کار را با نسخه Special Edition می‌خواهد انجام دهد. این نسخه فقط در رنگ طلایی مات عرضه خواهد شد و بعد از این ۲۵ نسخه، دیگر Polestar 1 تولید نخواهد شد و فقط تا پایان امسال تولیدش ادامه پیدا خواهد کرد. 

از تغییرات ظاهری این نسخه Special Edition می‌توانیم به مواردی چون کالیپر ترمز طلایی در بیرون از ماشین (جز رنگ طلایی مات) دوخت‌های طلایی و کمربند ایمنی طلایی در تریم داخلی خودرو اشاره کنیم. اما این خودرو هیچ تغییر مکانیکی را ندارد و با همان موتور پلاگین هیبریدی ۶۱۹ اسب بخاری عرضه می‌شود. 

از اول هم برنامه Polestar برای Polestar 1  این بود که تولید نسبتا محدودی را داشته باشد، این خودرو در ۳ سال به فروش رسیده است که در سطح جهان، مجموعا ۱۵۰۰ دستگاه از آن وجود دارد. در اوایل سال جاری ، این شرکت اعلام کرد که آخرین سفارشات را برای آخرین دسته در نظر دارد، که ۱۲۵ مورد از آنها برای بازار ایالات متحده تعیین شده بود. البته که مشخص نیست که چندتا از این ۲۵ نمونه که مربوط به نسخه Special Edition است، برای آمریکا باشد و حتی Polestar قیمتی هم برای این نسخه اعلام نکرده است.

اما در مجموع باید گفت که این ماشین به تنهایی به اندازه کافی جذاب و ویژه هست، حالا Polestar به بهترین شکل ممکن با این مدل خداحافظی کرد.

عکس‌های مربوط به این نسخه:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)