خانهاخبار
اپل با سفارش از ال جی دیسپلی و BOE قصد ایجاد تنوع در تامین کنندگان نمایشگرهایش را دارد

اپل با سفارش از ال جی دیسپلی و BOE قصد ایجاد تنوع در تامین کنندگان نمایشگرهایش را دارد

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد کمتر کردن سفارشات خود از سامسونگ دیسپلی را داشته و می‌خواهد برخی از نمایشگرهای خود را از ال جی دیسپلی و BOE سفارش دهد.
۱۴۰۰/۲/۳

در چند سال اخیر، اپل برای تامین نمایشگر اولد آیفون‌هایش به سامسونگ دیسپلی متکی بوده است. سامسونگ دیسپلی که بزرگترین تولید کننده پنل‌های اولد در جهان است، در سال گذشته ۷۸ درصد از پنل‌های آیفون‌ها را تامین کرده است. حالا به گزارش رسانه کره‌ای The Elec، شرکت اپل قصد ایجاد تنوع در بین تامین کنندگان نمایشگرهایش را داشته و می‌خواهد این قطعات را به ال جی دیسپلی و شرکت BOE چین سفارش دهد.

image

 

با توجه به اطلاعاتی که توسط منابع متفاوت و همچنین Omdia Research منتشر شده است، سامسونگ همچنان تولید کننده اصلی پنل‌های آیفون بعدی خواهد بود ولی سهم آن به ۶۵.۱ درصد از کل سفارش‌ها کاهش یافته است. سهم دو شرکت رقیب نیز از سفارش‌ها بالا رفته و ال جی دیسپلی ۲۹.۶ درصد از قطعات را تامین کرده و BOE نیز ۵.۳ درصد از نمایشگر‌ها را به اپل خواهد داد.

قرار است شرکت اپل ۱۶۹ میلیون پنل اولد را برای آیفون‌های جدیدش سفارش دهد که ۱۱۰ میلیون از آنها توسط سامسونگ، ۵۰ میلیون به وسیله ال جی و ۹ میلیون نیز توسط BOE تامین خواهند شد.

درباره این سیاست اپل چه فکر می‌کنید؟ آیا استفاده از پنل‌های اولد سامسونگ را در آیفون‌ها ترجیح می‌دادید یا با پنل‌های ال جی و BOE‌ نیز مشکلی ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)