خانهاخبار
تعداد بازیکنان Call of Duty: Warzone از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد

تعداد بازیکنان Call of Duty: Warzone از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد

بخش بتل رویال رایگان Call of Duty که وارزون نام دارد، در سال گذشته به موفقیت بسیار چشمگیری دست یافت و حالا تعداد بازیکنان آن به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است.
۱۴۰۰/۲/۲

پس از عرضه ریبوت بسیار موفق Call of Duty: Modern Warfare در سال ۲۰۱۹، استودیو Infinity Ward بخش بتل رویال رایگان آن را نیز به نام Call of Duty: Warzone، در ماه مارس سال ۲۰۲۰ عرضه کرد. وارزون از همان ابتدا طرفداران بسیاری پیدا کرد و حالا شرکت اکتیویژن اعلام کرده که تعداد پلیرهای این بازی حالا به ۱۰۰ میلیون کاربر رسیده است.

image

 

رشد این بازی همراه با سرعت بسیاری بود؛ وارزون در کمتر از یک هفته پس از عرضه، ۱۵ میلیون بازیکن پیدا کرد. این عدد با گذشت ۱۰ روز از زمان عرضه به ۳۰ میلیون کاربر رسید. در ماه آوریل ۲۰۲۰ وارزون توانست تعداد بازیکن‌های خود را به ۵۰ میلیون نفر برساند و این عدد در ماه آگوست به ۷۵ میلیون و سرانجام در ماه دسامبر به ۸۵ میلیون کاربر رسید.

رایگان بودن وارزون یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن بوده و موجب این شده که کاربران بسیاری به آن جذب شوند، اما تنها رایگان بودن برای چنین موفقیت و رشدی کافی نیست. برای مقایسه، بازی Apex Legends که خود یکی از پرطرفدار ترین عناوین بتل رویال بوده و یکی از منابع اصلی درآمد EA به حساب می‌آید؛ توانست در دو برابر این مدت زمان به چنین تعدادی از بازیکنان دست یابد.

image

 

این یک موفقیت جدی محسوب می‌شود اما استودیوهای Infinity Ward و Raven قصد استراحت ندارند. رویداد انفجار هسته‌ای که در روز ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) رخ خواهد داد به احتمال زیاد نسخه جدیدی از مپ وردانسک را به کاربران معرفی می‌کند. مدتی است که زامبی‌ها نیز وارزون اضافه شده‌اند و به صورت دوره‌ای مکان خاصی از مپ را اشغال می‌کنند.

البته این بازی نیز مشکلات خود را دارد و پلیر ها در این مدت با مسائلی از قبیل چیترهای فراوان و باگ‌هایی که باعث می‌شد تا بعضی از پلیرها به نامیرایی برسند دست و پنجه نرم می‌کردند!

آیا شما نیز یکی از ۱۰۰ میلیون کاربر وارزون هستید؟ درباره موفقیت روزافزون این بازی بتل رویال چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)