خانهاخبار
اوپو عکسی از گوشی K9 خود را منتشر کرد

اوپو عکسی از گوشی K9 خود را منتشر کرد

اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی جدیدی از سری K اوپو در راه است و این شرکت اولین پوستر تبلیغاتی گوشی K9 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۲/۱

شرکت اوپو عکسی از گوشی جدید خود از سری K را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. این گوشی اوپو K9 نام دارد و اوپو در این پوستر، به بخشی از مشخصات آن مانند سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره می‌کند. انتظار می‌رود که K9، بهترین مشخصات را در بین گوشی‌های سری K داشته باشد.

image

 

در پشت گوشی عبارت 09-K Super Performance درج شده است. با اینکه مدل پردازنده این گوشی هنوز مشخص نیست؛ به گفته MyFixGuide این گوشی از پردازنده‌ای رده بالا مانند اسنپدرگن ۸۷۰ و یا دیمنسیتی ۱۱۰۰ بهره خواهد برد.

شرکت اوپو همچنین در این پوستر ادعا می‌کند که شما می‌توانید با تنها ۵ دقیقه شارژ کردن این گوشی، تا حدود ۲ ساعت عمر باتری دریافت کنید؛ البته به شرط اینکه از یک تم تاریک استفاده شود! این بخش آخر یعنی اشاره به تم تاریک و حالت دارک مود، تعیین می‌:ند که پنل نمایشگر این گوشی از نوع OLED خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه دکمه پاور این گوشی معمولی است، می‌توانیم نتیجه بگیریم که سنسور اثر انگشت هم در زیر نمایشگر این گوشی حاضر خواهد بود.

جدا از این موارد، پیش از این گفته شده بود که اوپو قصد عرضه نسخه جدیدی از هندزفری‌های بی‌سیم را دارد که اوپو انکو بادز نام گرفته‌اند؛ بنابراین بعید نیست که این شرکت بخواهد گوشی اوپو K9 و ایرفون بی‌سیم انکو بادز را در کنار‌ هم عرضه کند. اوپو به صورت رسمی در تاریخ ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) از گوشی K9 رونمایی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)