خانهاخبار
تصویر هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی لو رفت

تصویر هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی لو رفت

گویا شرکت اچ تی سی در حال کار روی یک هدست واقعیت مجازی ورزشی است که حالا عکس آن لو رفته و طراحی آن برنده یک جایزه هم شده است!
۱۴۰۰/۲/۱

تصاویری جدید لو رفته از یک هدست نشان می‌دهند که شرکت HTC روی یک هدست واقعیت مجازی کار می‌کند. گویا این هدست جدید اچ تی سی قرار است که یک هدست واقعیت مجازی «ورزشی» باشد. ماجرا از این قرار است که این هدست با وجودی که هنوز معرفی نشده، در وب‌سایت Design Award به نمایش درآمده و حتی جایزه طراحی iF را هم برنده شده است. حالا اچ تی سی در بیانیه‌ای رسما اعلام کرده که این هدست فعلا فقط در حد یک کانپست است.

image

 

اچ تی سی در بیانیه‌ ای به UploaadVR گفته است که : «این هیجان انگیز است که ببینیم کانسپتی که ما طراحی کردیم یعنی هدست Vive Air VR، برنده جایزه طراحی iF شود. با وجودی که این طرح فقط یک طرح مفهومی است، اما زبان طراحی آن دارای عناصر و الهاماتی است که در جای جای دیگر محصولات ما مشاهده خواهید کرد. البته که ما شرکتی نیستیم که به این چیزها راضی شویم، بنابراین اگر چه که کسب این جایزه عالی است، اما ما باید تجارت کنیم و ما شما را در روز ۱۱ و ۱۲ ماه می [مصادف با سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت] در VidCon خواهیم دید». 

در این بیانیه اچ تی سی سعی کرده هیچ اطلاعاتی در مورد محصولات مشابه‌ در این حوزه که در دست توسعه دارد را منتشر نکند. اما با بخش انتهایی آن ما فقط می‌دانیم که این شرکت در حال توسعه یک (یا چند) هدست VR جدید است که در ViveCon ماه آینده، رونمایی خواهد شد. ایده هدست VR ورزشی ایده جذابی است، یک هدست سبک و قابل شست‌وشو که با آن می‌توان ورزش کرد!

گرچه با وجود رکودی که اچ تی سی در حال تجربه است، این هدف به نظر هدف معقولی نیست اما فعلا فقط می‌توانیم منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت در مراسم viveCon در آخر اردیبهشت ماه، چه گجت‌هایی را معرفی خواهد کرد. شاید اچ تی سی بتواند از این مسیر، نام تازه‌ای برای خود دست و پا کند. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)