خانهاخبار
آیمک 24 اینچی با رنگ‌های جذاب و طرحی جدید معرفی شد

آیمک 24 اینچی با رنگ‌های جذاب و طرحی جدید معرفی شد

اپل لحظاتی پیش آیمک جدید با پردازنده اپل سیلیکون را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

رویداد Spring Loaded اپل همچنان در حال برگزاری است و لحظاتی پیش شاهد رونمایی رسمی از آیمک بازطراحی شده بودیم. این دستگاه به پردازنده اپل سیلیکون مجهز خواهد بود و حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد ممکن کاهش پیدا کرده است.

آیمک جدید با نمایشگر 24 اینچی و تکنولوژی True Tone همراه خواهد بود. رنگ‌های جذابی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 نیز به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد.

image

 

این دستگاه همچنین به دوربین فیس تایم آپگرید شده مجهز شده است که از رزولوشن 1080p برخوردار بوده و به این ترتیب، رزولوشن آن نسبت به نسخه قبل دو برابر شده است. این دوربین به کمک پردازش عصبی یا همان Neural Engine در پردازنده M1، شاهد افزایش یافتن کیفیت ویدئوها نیز خواهد شد. در کنار دوربین جدید، شاهد اضافه شدن میکروفونی با کیفیت صدای استودیویی نیز هستیم.  

image

 

جگ 3.5 میلیمتری هدفون بر خلاف مدل‌های گذشته که در پشت بدنه قرار گرفته بود، به کناره این دستگاه انتقال پیدا کرده است.

آیمک بازطراحی شده به 4 پورت USB-C مجهز خواهد بود که دو پورت از آن‌ها، از تاندربولت نیز پشتیبانی می‌کنند. از جمله دیگر امکانات این دستگاه، می‌توان به کابل برق جدید اشاره کرد که به صورت آهن‌ربایی به بدنه این کامپیوتر متصل می‌شود. همچنین روی آداپتر برق این کامپیوتر، یک پورت اترنت هم تعبیه شده است.

 

در نهایت کاربران می‌توانند هفت رنگ مختلف از کیبوردها را انتخاب کنند که با رنگ بدنه آیمک همخوانی خواهد داشت.

مجیک کیبورد جدید اپل حالا به سنسور اثر انگشت یا همان تاچ آیدی مجهز شده است. مجیک موس اپل نیز رنگ بندی جدید آیمک بازطراحی شده را به خود می‌بیند و مجیک ترکپد هم با تغییراتی در حوزه طراحی روبرو شده است.

 

آیمک جدید در هفت رنگ مختلف با قیمت پایه 1299 دلاری (و قیمت 1499 دلاری به عنوان بالاترین مدل) از ۱۰ اردیبهشت برای سفارش روی وب سایت اپل قرار خواهد گرفت و تاریخ عرضه آن نیز نیمه دوم ماه می اعلام شده است.

image

 

مشخصات مدل اول: تراشه هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی هفت هسته‌ای‌، هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD، دو پورت تاندربولت، مجیک کیبورد، مجیک موس با قیمت 1299 دلار (1249 دلار برای دانش آموزان و دانشجویان)

مشخصات مدل دوم: تراشه هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای‌، هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD، دو پورت تاندربولت، دو پورت اضافه USB-C، مجیک کیبورد به همراه تاچ آیدی، مجیک موس و کابل پاور به همراه اترنت با قیمت 1499 دلار (1399 دلار برای دانش آموزان و دانشجویان)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)