خانهاخبار
نسخه موبایل بازی Apex Legends به صورت بتا در دسترس قرار گرفت

نسخه موبایل بازی Apex Legends به صورت بتا در دسترس قرار گرفت

بازی Apex Legends یکی از بازی‌های بسیار محبوب بتل رویال بوده که توسط استودیو ریسپاون ساخته شده است. حالا بتای نسخه موبایل این بازی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.
۱۴۰۰/۱/۳۱

با وجودی که شرکت‌هایی مانند سونی، مایکروسافت و نینتندو به معرفی کنسول‌های بازی ادامه می‌دهند؛ به نظر می‌رسد که آینده به بازی‌های موبایل تعلق دارد. یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی در سال‌های اخیر، بازی‌های رایگان بتل رویال بوده‌اند.

image

 

بازی‌هایی مانند Fortnite و PUBG پیش از این بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه شدند و به نظر می‌آید که حالا یکی دیگر از غول‌های ژانر بتل رویال در حال آمدن به این پلتفرم است. در پستی در بلاگ رسمی EA، چد گرنیر که کارگردان بازی Apex Legends است، اشاره می‌کند که بتای بسته نسخه موبایل این بازی برای اندروید منتشر شده است.

این بازی که Apex Legends Mobile نام دارد؛ به صورت اختصاصی برای نمایشگرهای لمسی طراحی شده و کنترل‌های آن که یکی از نقاط قوت نسخه اصلی Apex Legends است، برای موبایل بهینه سازی شده‌اند. به گفته گرنیر، این بازی پیشرفته ترین بتل رویال موجود بر روی گوشی‌ها خواهد بود.

بتای بسته این بازی در این ماه برای کشورهای هند و فیلیپین قابل دسترسی است و این تست فعلا تنها شامل چند هزار بازیکن خواهد بود و دسترسی به آن برای ما از ایران فعلا ممکن نیست. نسخه موبایل Apex Legends بر خلاف فورتنایت از کراس پلی پشتیبانی نمی‌کند و امکان بازی با پلیرهای کنسول و کامپیوتر و همچنین دسترسی به آیتم‌های نسخه اصلی در آن وجود ندارد.

image

 

تاریخ عرضه رسمی Apex Legends Mobile همچنان نامشخص است ولی احتمالا به زودی خبری در مورد آن توسط حساب کاربری رسمی ایپکس در توییتر منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)