خانهاخبار
هواوی تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال امسال گوشی‌های تاشو بیشتری روانه بازار کند

هواوی تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال امسال گوشی‌های تاشو بیشتری روانه بازار کند

آنطور که شایعات و خبرها لو می‌دهند، گویا هواوی تصمیم گرفته تا در نیمه دوم سال جاری میلادی، چند گوشی تاشو جدید به بازار عرضه کند و فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

برکسی پوشیده نیست که تلفن‌های تاشو آینده این صنعت پرطرفدار را در دست دارند و روز به روز به تعداد این گوشی‌ها افزوده می‌شود. شرکت‌های سازنده در تلاش هستند تا روند توسعه گوشی‌های تاشو را سرعت ببخشند و به کمک این مدل گوشی‌ها جان تازه‌ای در کالبد صنعت تولید گوشی‌ هوشمند بدمند. در این میان هواوی نیز گام‌های جدی برخواهد داشت.

رشد گوشی‌های هوشمند تاشو روند آرامی را طی می‌کند و مصرف کنندگان هنوز به سمت این گوشی‌ها حرکت نکرده‌اند، اما هواوی تصمیم دارد با ارائه پیشنهادهای ارزان قیمت بیشتری توجه مشتریان و کاربران را به سمت گوشی‌های تاشو جلب کند تا این بخش از بازار رقابتی‌تر شود. به گزارش دیجی تایمز، هواوی می‌خواهد حداقل سه گوشی تاشو در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه‌ها کمتر از قیمت هواوی سری میت X خواهد بود که مطمئنا باعث جلب توجه کاربران بیشتر به این گوشی‌ها و رشد عرضه آن‌ها خواهد شد.

image

 

انتظار می‌رود که با عرضه سه مدل گوشی تاشو از سمت هواوی و گوشی‌های مورد انتطار گلکسی زد فلییپ 3 و گلکسی زد فولد 3، عرضه گوشی‌های تاشو به ۷ میلیون در سال ۲۰۲۱ برسد. برای مقایسه بد نیست بدانید طبق داده‌های دیجی تایمز، عرضه این گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ فقط ۲.۸ میلیون دستگاه بود. هواوی هنوز جزییاتی از گوشی‌های جدید خود منتشر نکرده، اما با توجه به ارزان بودن آن‌ها احتمالا شاهد رقبایی برای سامسونگ زد فلیپ 5G و Moto Razr 5G موتورولا خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)