خانهاخبار
موتورولا از موتو G60 و موتو G40 فیوژن رونمایی کرد

موتورولا از موتو G60 و موتو G40 فیوژن رونمایی کرد

موتورولا امروز دو گوشی میان‌رده جدید با نام‌های موتو G60 و موتو G40 فیوژن رونمایی کرده که هردو در عین مقرون به صرفه بودن، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نیز خواهند داشت.
۱۴۰۰/۱/۳۱

امروز موتورولا از جدیدترین اعضای خانواده سری جی رونمایی کرد و که دو گوشی موتو G60 و موتو G40 فیوژن را شامل می‌شوند. این دو گوشی با صفحه نمایش LCD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه بازار می‌شوند و هردو به باتری‌های حجیم ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. تراشه‌ موجود در گوشی‌های جدید موتورولا نیز اسنپدراگون 732G است.

بزرگترین تفاوت میان این دوگوشی در دوبین‌های آن‌هاست، جایی که گوشی موتو G60 از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ بهره می‌برد در حالی که موتو G40 فیوژن دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز در هر دو گوشی حاضر و یکسان هستند. دوربین سلفی اما در این دو مدل متفاوت است و در موتو G60 شاهد دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و در موتو G40 فیوژن شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

image

 

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، هر دو گوشی نمایشگر IPS LCD یکسان دارند. این پنل اندازه ۶.۸ اینچی دارد و وضوح آن هم FHD+ است. دوربین سلفی در این دو گوشی نیز در یک حفره در بالای نمایشگر خودنمایی می‌کند. همچنین هردو پنل از استاندارد HDR10  هم پشتیبانی می‌کنند. رابط کاربری نصب شده روی اندروید 11 این دو محصول نیز My UX نام دارد.

موتو G40 فیوژن با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس است در حالی که موتو G60 فقط در یک نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. یک شکاف microSD نیز برای افزایش حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است که کاربرانی که به حافظه بیشتری دارند می‌توانند از آن بهره بجویند. هردو دستگاه از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز بهره می‌برند و گواهی‌نامه P2i برای ضدآب بودن نیز دارند.

image

 

موتو G60 و موتو G40 فیوژن از ۷ اردیبهشت در دسترس خواهند بود و مشتریان می‌توانند این گوشی‌ها را سفارش دهند. موتو G60 با قیمت ۲۴۰ دلار عرضه می‌شود و موتو G40 فیوژن نیز با قیمت پایه ۱۸۶ دلار عرضه خواهد شد. شما درباره دو عضو جدید خانواده موتو جی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)