خانهاخبار
۲ ویژگی جدید SmartThings Find سامسونگ در راه است

۲ ویژگی جدید SmartThings Find سامسونگ در راه است

SmartThings Find سامسونگ در هفته آینده، میزبان دو ویژگی جدید خواهد بود.
۱۴۰۰/۱/۳۱

پس از عرضه اسمارت تگ پلاس سامسونگ در ایالات متحده در اوایل ماه جاری میلادی، این برند کره‌ای در تدارک آن است تا دو قابلیت جدید را برای پشتیبانی از این محصول در هفته آتی ارائه کند. از آن جا که اسمارت تگ در میان کاربران محصولات سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده، این شرکت تصمیم گرفته تا کاربرد‌های بیشتری به این گجت جذاب اضافه کند.

از اوایل هفته آینده، کاربران محصولات گلکسی سامسونگ زمانی که اسمارت تگ را به وسایل خود (مانند کلید، کوله پشتی، کیف پول یا مواردی از این قبیل) متصل کنند، می‌توانند از دو قابلیت جدید SmartThings Find استفاده کنند. این دو ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا اشیاء گم شده را به راحتی و ساده‌تر از پیش، پیدا کنید.

image

 

تعداد استفاده کنندگان از دستیار هوشمند سامسونگ احتمالا آنچنان زیاد نیست، اما آن‌‌ها به زودی قادر خواهند بود تا به کمک بیکسبی و با استفاده از فرامین صوتی، جستجو برای محصولات متصل به اسمارت تگ را آغاز کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید با بیان عبارت Hi Bixby, Where’s my wallet? از دستیار هوشمند سامسونگ بخواهید تا شما را برای پیدا کردن کیف پول‌تان که اسمارت تگ را در آن قرار داده‌اید، راهنمایی کند.

قابلیت جذاب دیگر که به زودی به محصولات گلکسی اضافه می‌شود، Unknown Tag Search نام دارد. به این ترتیب وسیله‌ای که با اسمارت تگ همراه بوده و به شما تعلق ندارد، شناسایی خواهد شد. قابلیت Unknown Smart Tag برای اسکن کردن و یافتن اسمارت تگ‌های ناشناس کاربرد خواهد داشت و لیستی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که به شما کمک می‌کند تا لوکیشن محل زندگی‌تان به هیچ عنوان قابل ردیابی نباشد.

با وجود این که اطلاعات و دیتاهای SmartThings Find سامسونگ به صورت رمزنگاری شده ثبت و ضبط می‌شود، اما تمامی عملیات برای جس‌وجو و پیدا کردن اشیاء گم شده با هدف عدم ردیابی لوکیشن انجام می‌پذیرد. اگر شما نیز از جمله استفاده کنندگان از اسمارت تگ‌های سامسونگ هستید، ظرف هفته آینده منتظر دو قابلیت جدید یاد شده باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)