خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 پس از دریافت گواهی 3C لو رفت

ظرفیت باتری گلکسی زد فولد 3 پس از دریافت گواهی 3C لو رفت

گوشی گلکسی زد فولد 3 توانسته گواهی 3C را دریافت کند و در همین راستا، حجم باتری این محصول مشخص شده است.
۱۴۰۰/۱/۳۱

طبق اتفاقاتی که به تازگی رخ داده، به نظر می‌رسد که تا موعد رونمایی از جدید ترین گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر منعطف زمان زیادی باقی نمانده است. طبق گزارش منابع خبری چینی، گلکسی زد فولد 3 به تازگی موفق به دریافت گواهی تأیید 3C شده است. به این ترتیب ظرفیت باتری دوگانه 4275 میلی آمپر ساعتی آن از این طریق مشخص شده است.

image

 

همان طور که می‌دانید، گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 3 به دو باتری با ظرفیت‌های 2215 و 2060 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که مجموعه آن‌ها، ظرفیت 4275 میلی آمپر ساعتی را برای این محصول به ارمغان می‌آورد. به این ترتیب هر یک از باتری‌ها روی یک سمت از بدنه این دستگاه قرار گرفته و از این طریق، سرعت شارژ آن‌ها تا حدی افزایش پیدا می‌کند. اما با نگاهی به ظرفیت باتری این محصول، متوجه می‌شویم که در مقایسه با نسل پیشین، با کاهش روبرو شده است. بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد 2 با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی (در مجموع) همراه بود. البته یکی از دلایل این کاهش ظرفیت، کوچک‌تر شدن ابعاد دستگاه اعلام شده است.

پیش بینی می‌شود که گلکسی زد فولد 3 با گواهی IP مناسبی برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار و با شماره ساخت SM-F916 عرضه شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که دو محصول جدید سامسونگ با نمایشگر منعطف (گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3) در ماه جولای به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. البته این خبر با شایعه‌ای که پیش‌تر در مورد معرفی چهار گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر منعطف در سال 2021 نقل شده بود، در تناقض است.

image

 

حرف و حدیث‌هایی در مورد پشتیبانی از قلم اس پن توسط گلکسی زد فولد 3 نیز به گوش می‌رسد. البته متأسفانه محفظه‌ای مانند سری نوت در بدنه این محصول در نظر گرفته نشده است و در صورت پشتیبانی از این قضیه، باید قلم اس پن را به صورت جداگانه در جیب یا کیف خود نگهداری کنید. همچنین نمایشگر خارجی آن در مقایسه با نسل پیشین کوچک‌تر شده و پیش بینی می‌شود که این محصول تنها با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)