خانهاخبار
تصاویر بندهای سیلیکونی ایرتگز پیش از معرفی رسمی منتشر شد

تصاویر بندهای سیلیکونی ایرتگز پیش از معرفی رسمی منتشر شد

بندهای سیلیکونی ایرتگز جدیدترین محصول شرکت اپل پیش از رونمایی رسمی، در رسانه‌های خبری ظاهر شد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

همزمان با بالا رفتن تعداد شرکت‌های فعال در حوزه تأمین لوازم جانبی، اسرار کمپانی‌های تولید کننده گجت‌ها نیز به سرعت لو می‌رود. به این ترتیب تصاویر بندهای سیلیکونی ایرتگز اپل پیش از معرفی رسمی، در رسانه‌های خبری منتشر شد.

یکی از افشاگران با نام کاربری UnclePan در شبکه اجتماعی چینی Weibo یک ست از بندهای سیلیکونی ایرتگز اپل را به نمایش گذاشت. در این تصاویر، محفظه‌ای خالی شده به اندازه یک سکه و به شکل دایره درون این بندها دیده می‌شود که محل قرارگیری ایرتگز خواهد بود.

image

 

متأسفانه اطلاعاتی از محصول جدید اپل در کنار ارسال این تصاویر در اختیار قرار نگرفته است. اما از روی همین عکس‌های منتشر شده می‌توانیم بدانیم که ایرتگز، محصولی دایره‌ای شکل خواهد بود که درون محفظه تعبیه شده روی بند سیلیکونی قرار می‌گیرد. همچنین محفظه خالی شده در انتهای دیگر این بند، نشان می‌دهد که این محصول امکان اتصال به لوازم دیگر مانند بند کیف پول یا مواردی از این قبیل را دارا خواهد بود.

این روزها تولید کنندگان لوازم جانبی برای افشای تصاویر و ارائه اخبار جدید در مورد یک محصول با یکدگیر رقابت می‌کنند تا نام خود را به عنوان اولین شرکت در این حوزه به ثبت برسانند. شرکت‌هایی مانند Nomad و Cyrill به تازگی محصولاتی برای پشتیبانی از keychain ها و هولدر عینک اپل را طراحی و تولید کرده‌اند. کمپانی‌های دیگر نیز محصولات خود را تولید و در سایت‌هایی مانند eBay یا Etsy به معرض نمایش گذاشته‌اند.

image

 

شایعات پیرامون AirTags اپل از سال پیش آغاز شد. این محصول از طریق تکنولوژی الترا واید بند و سایر روش‌های ارتباطی، با قابلیت Find My اپل ارتباط برقرار کرده و امکان پیدا کردن اشیاء گم شده را در اختیار کاربران می‌گذارد.

به نظر می‌رسد که ایرتگز در رویداد پیش رو که تنها چند ساعت به آغاز آن باقی مانده، در کنار آیپدهای جدید به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود. این رویداد رأس ساعت 21:30 دقیقه امشب به صورت جهانی پخش شده و اخبار آن در اسرع وقت، در وب سایت جی اس ام انعکاس داده می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)