خانهاخبار
رندرهای گلکسی تب A7 لایت پیش از معرفی منتشر شد

رندرهای گلکسی تب A7 لایت پیش از معرفی منتشر شد

تصاویر رندر شده از تبلت گلکسی تب A7 لایت سامسونگ قبل از رونمایی در رسانه‌ها منتشر شد.
۱۴۰۰/۱/۳۰

سامسونگ را می‌توان یکی از معدود برندهایی به حساب آورد که تولید تبلت‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید را بسیار جدی گرفته است. شایعات پیرامون محصول جدید این برند کره‌ای با نام گلکسی تب A7 لایت مدت‌ها است که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. امروز ایوان بلس، افشاگر معروف که همه او را با نام evleaks می‌شناسند، اقدام به انتشار دو تصویر از این محصول کرده است.

تبلت گلکسی تب A7 لایت به پنل ال‌سی‌دی با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (1080 × 2400 پیکسل) مجهز خواهد بود. گفته شده که این محصول از تراشه Helio P22T مدیاتک و پردازنده گرافیکی Power VR GE8320 برخوردار است و سه گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود. البته متأسفانه اطلاعاتی در مورد میزان حافظه آن در دسترس نیست. پیش بینی می‌شود که وظیفه تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری بر دوش باتری 5100 میلی آمپری گذاشته شده باشد و تبلت گلکسی تب A7 لایت به صورت پیش فرض، نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید را اجرا کند.

با این تفاسیر، نمی‌توان از این محصول انتظار اجرای بازی‌ها یا کارهای سنگین را داشت. در عوض می‌توان روی آن برای خواندن کتاب، انجام کارهای روزمره اداری ، وبگردی یا تماشای فیلم و اجرای بازی‌های سبک حساب باز کرد.

در تصاویر رندر شده، دو رنگ از این محصول را شاهد هستیم که بدنه پشتی آن با حالت متالیک و براق همراه خواهد بود و قسمت‌های بالا و پایین دستگاه، از جنس پلاستیک ساخته شده است تا امکان رد و بدل شدن سیگنال آنتن‌ها برای این تبلت فراهم شود.

دکمه پاور به همراه دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. در قسمت پایینی دکمه‌های صدا، حفره‌ای دایره‌ای شکل دیده می شود که  به نظر می‌رسد که این محفظه، مربوط به میکروفون دستگاه باشد. همچنین در سمت چپ، درگاه میکرو اس دی برای افزایش حافظه به چشم می‌خورد. با نگاهی به پشت بدنه، محفظه مربوط به دوربین را می‌بینیم که به حالت مربعی با گوشه‌های گرد طراحی شده و به جز آن و لوگوی سامسونگ، چیز دیگری در این قسمت قرار نگرفته است.

در قسمت جلوی این دستگاه، نمایشگر 8.4 اینچی دیده می‌شود که گوشه‌های آن تقریبا گرد به نظر می‌رسد. در قسمت بالایی آن، دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت قرار گرفته است. کمی بالاتر از آن‌ها نیز اسپیکر دستگاه دیده می‌شود و با نگاهی به قسمت پایینی، درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون را مشاهده می‌کنیم.

 

نسخه استاندارد گلکسی تب A7 با مشخصات زیر، در دسترس خریداران قرار گرفته بود:

  • پردازنده اسنپدراگون 665
  • نمایشگر 10.4 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1200 × 2000 پیکسل
  • حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی
  • سه گیگابایت رم
  • دوربین با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه

تبلت گلکسی تب A7 لایت در مقایسه با نسخه استاندارد یا Galaxy Tab S7 یک مزیت داشته و آن هم پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض است. دو محصول دیگر، دهمین نسخه از پلتفرم اندروید را یدک می‌کشیدند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)