خانهاخبار
خانواده Q3 ریلمی اول اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

خانواده Q3 ریلمی اول اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

شرکت ریلمی در تاریخ 22 آوریل مصادف با اول اردیبهشت ماه از سری Q3 گوشی‌های هوشمند خود پرده برداری خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۳۰

مسئولان ریلمی چندی پیش اعلام نمودند که خانواده Q3 گوشی‌های هوشمند این شرکت در ماه جاری میلادی عرضه خواهند شد و امروز، تاریخ دقیق مراسم معرفی آن‌ها مشخص گردید. سری Q3 ریلمی در تاریخ 22 آوریل مصادف با 1 اردیبهشت به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

یکی از اعضای این خانواده، Q3 پرو خواهد بود که به تازگی در وب سایت TENNA و بنچمارک گیک بنچ با پردازنده دیمنسیتی 1100 رویت شده است. ما همچنین می‌دانیم که این محصول به رنگ فلورسنت مجهز خواهد بود که در فضاهای تاریک، به طرز شگفت انگیزی می‌درخشد.

image

 

گوشی هوشمند Q3 Pro ریلمی با نمایشگر 6.43 اینچی آمولد، دوربین اصلی 64 مگاپیسکلی به همراه دو سنسور دیگر که مجموعه تشکیل دوربین سه گانه را می‌دهند، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همچنین مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری این گجت هوشمند بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

image

 

پشت بدنه، جایی است که جذابیت‌های Q3 پرو ریلمی آغاز می‌شود. Xianghai Sire، مدیر ارشد بخش طراحی این شرکت، در این زمینه می‌گوید که Q3 Pro در فضاهای تاریک مانند یک کرم شب تاب می‌درخشد!

 

بله درست خواندید؛ او واقعا در مورد این گوشی هوشمند چنین اظهار نظری داشته است! چرا که بدنه آن به نحوی طراحی شده است که در طول روز نور خورشید را به سمت خود جذب کرده و در فضاهای تاریک، درخشندگی خاصی خواهد داشت. طراحان این شرکت موفق به تولید کریستال ماسه سنگی جدید با جلوه‌ای مات شده‌اند که به لطف ریز ساختار سه بعدی در سطح میکرون سه محوره، این گوشی هوشمند در عین راحتی هنگام قرار گرفتن در دست کاربر، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار خواهد بود.

با تمام این تفاسیر،‌ باید منتظر بمانیم و ببینیم که آيا مسئولان ریلمی سورپرایزی را برای طرفداران خود به همراه خواهند داشت، یا رویداد معرفی خانواده Q3 تنها به تأیید شایعات نقل شده اختصاص پیدا می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)