خانهاخبار
آپدیت امنیتی ماه مارس برای وان پلاس نورد N100 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه مارس برای وان پلاس نورد N100 منتشر شد

شرکت وان پلاس به تازگی آپدیتی را برای گوشی مقرون به‌صرفه خود، یعنی نورد N100 منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۱/۲۹

شرکت وان پلاس معمولا از نظر نرم افزاری، عملکرد قابل قبولی دارد. این شرکت حالا آپدیتی را برای گوشی مقرون به‌صرفه خود، یعنی نورد N100 عرضه کرده است؛ این آپدیت فعلا در دسترس کاربران آمریکای شمالی و اروپا قرار گرفته است.

شماره نسخه آپدیت‌های منتشر شده با یکدیگر متفاوت است اما به نظر می‌رسد که تغییرات اعمال شده در آنها یکسان باشد. کاربران آمریکای شمالی OxygenOS 10.5.7 را دریافت خواهند کرد ولی برای کاربران اروپایی، نسخه OxygenOS 10.5.9 عرضه خواهد شد.

image

 

متاسفانه لیست رسمی تغییرات اعمال شده در این آپدیت بیانگر این است که شاهد اضافه شدن ویژگی‌های تازه‌ای نخواهیم بود و این لیست تنها به عرضه آپدیت امنیتی ماه مارس و حل برخی از مشکلات و بهبود عملکرد سیستم اشاره می‌کند. به هر صورت دریافت این پچ امنیتی نیز نکته مثبتی برای این گوشی محسوب می‌شود.

در آپدیت قبلی، وان پلاس مشکل مصرف بیش از اندازه باتری در حالت استندبای در این گوشی را حل کرد و برخی از باگ‌هایی که کاربران با آن مواجه شده بودند نیز برطرف کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که وان پلاس حتی به گوشی‌های اقتصادی خود نیز اهمیت داده و مشکلات آنها را نیز برطرف می‌کند.

این آپدیت به صورت OTA و دوره‌ای عرضه شده و فعلا تعداد محدودی از کاربران آن را دریافت کرده‌اند؛ احتمالا در روزهای آتی برای عده بیشتری نیز منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)