خانهاخبار
کیا سراتو 2022 با طراحی و لوگوی جدید کیا معرفی شد

کیا سراتو 2022 با طراحی و لوگوی جدید کیا معرفی شد

نسل جدید کیا سراتو معرفی شده که البته فعلا در بازاهای معرفی شده با نام کیا فورته شناخته می‌شود. این در حالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر نام این خودرو به کیا K3 هم شنیده می‌شود.
۱۴۰۰/۱/۳۰

image

 

سدان جمع و جور کیا یعنی کیا سراتو در شرف دستیابی به چشم انداز جدیدی از زندگی است که این بار احتمالا با تغییر نام در بازار آمریکا همراه خواهد بود. کیا تصمیم دارد که این خودروی محبوب را با نام K3 عرضه کند. کیا برای گرفتن نام تجاری K3 در آمریکا قبلا اقدام کرده بود. در حال حاضر این خودرو با نام فورته (Forte)  در آمریکا به فروش می‌رسد اما در کره جنوبی کیا سراتو با نام K3 و تغییرات ظاهری بیرونی و داخلی خودرو معرفی شده است. 

image

 

کیا سراتو ۲۰۲۲، طراحی جذابتر و به روزتری نسبت به نسل قبل را داراست. این مدل چراغ‌های جلوی خشن‌تر، جلو پنجره‌ جدید کیا و حتی چراغ‌های عقب زیباتری دارد که از جمله تغییرات اساسی و چشمگیر این نسل با نسل قبل سراتو است. یک نکته دیگر، لوگوی جدید کیا است که در این نسل از آن استفاده می‌شود. اما در داخل خودرو، نمایشگر سیستم پخش بزرگتر شده و پشت آمپر این خودرو کاملا دیجیتال شده است.

image

 

این خودرو احتمالا تغییرات فنی خاصی را نداشته باشد. درست مثل برادرش یعنی هیوندای النترا، موتور سراتو احتمالا همان موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خواهد بود که با دو گیربکس، یکی اتوماتیک CVT و دیگری دستی عرضه خواهد شد.

احتمالا مدل GT که با قدرت بیشتری خواهد بود، از یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو استفاده می‌کند که با دو گیربکس، یکی ۶ دنده دستی و دیگری ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه عرضه خواهد  شد. البته که اخبار خاصی در ارتباط با این مدل منتشر نشده است اما اینطور انتظار می‌رود که کیا سراغ چنین گزینه‌هایی برود. فروش کیا فورته یا همان کیا K3 جدید، آخر سال ۲۰۲۱ شروع و عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)