خانهاخبار
ظرفیت حافظه داخلی می 11X، می 11X Pro و می 11 اولترا شیائومی در کشور هند مشخص شد

ظرفیت حافظه داخلی می 11X، می 11X Pro و می 11 اولترا شیائومی در کشور هند مشخص شد

شیائومی در نظر دارد تا سه پرچمدار جدید خود با نام‌های می 11X، می 11X Pro و می 11 اولترا را در کشور هند عرضه کند.
۱۴۰۰/۱/۲۹

مسئولان شرکت شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه سه محصول جدید خود با نام‌های می 11X، می 11X Pro و می 11 اولترا در کشور هستند و امروز ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصولات توسط یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای حقایق دنیای تکنولوژی لو رفت.

ما مشغول صحبت از می 11 اولترا هستیم که با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد و از طرف دیگر، دو پرچمدار دیگر نام برده شده در این مطلب با نام‌های می 11X و می 11X Pro نیز از مشخصاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، بهره‌مند خواهند بود.

به نظر می‌رسد که این دو مدل یاد شده، نسخه‌های ریبرند شده ردمی K40 و ردمی K40 پرو پلاس باشند. اگر پیگیر اخبار مربوط به برند شیائومی بوده باشید، مطمئنا می‌دانید که گوشی هوشمند ردمی K40 در مارکت‌های دیگر با نام Poco F3 شناخته می‌شود و از ردمی K40 پرو پلاس نیز با نام می 11i یاد می‌شود. ظاهرا مسئولان شیائومی علاقه خاصی به سردرگم کردن کاربران در این حوزه دارند و با نام گذاری محصولات خود به این ترتیب، قصد دارند تا آن‌ها را وارد این حوزه کنند.

image

 

هر دو گوشی هوشمند می 11X و می 11X پرو گفته می‌شود که در کشور هند با دو مشخصات زیر همراه خواهند بود:

  • نسخه اول با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی

اگر علاقمند به این موضوع هستید که بدانید سایر مشخصات این محصولات به چه صورت است، از شما دعوت می‌کنیم تا نسبت به مدل اصلی هر یک از آن‌ها که بالاتر به آن اشاره کردیم، در سطح اینترنت جستجو کرده و مشخصات مورد نیاز خود را از این طریق بیابید.

هر سه محصول یاد شده در تاریخ 23 آوریل مصادف با سوم اردیبهشت ماه در کشور هند عرضه خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)