خانهاخبار
اپلیکیشن «دستیار مدرسه» یک برنامه جهانی برای کمک به دانش آموزان است

اپلیکیشن «دستیار مدرسه» یک برنامه جهانی برای کمک به دانش آموزان است

دانش‌آموزان به کمک اپلیکیشن School Assistant می‌توانند مدیریت کارهای مدرسه را به عهده بگیرند.
۱۴۰۰/۱/۲۹

اگر برای پیگیری تکالیف مدرسه، مدیریت برنامه نیاز به کمک دارید برنامه دستیار مدرسه می‌تواند به شما کمک کند. دستیار مدرسه یک برنامه رایگان است که توسط Sun Apps توسعه داده شده تا به دانش‌آموزان در طول روزهای سخت مدرسه کمک کند.

این اپلیکیشن رایگان بروزرسانی نسخه ۲.۵ را دریافت کرده و اکنون با کمک نسخه اپل واچ این برنامه می‌توان به ساعت کلاس‌ها در طول روز یا حتی هفته دسترسی داشت . این نسخه همچنین از ویژگی تغییر خودکار هفته و ایجاد یک برگه جدید پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن دستیار مدرسه قبلا برای آیفون، آیپد و مک در دسترس بود که به پنج تب اصلی تقسیم می‌شود که عبارتنداز: 

image

  • Dashboard: هرآنچه که برای یک روز درسی دارید مانند تکالیف، آزمون‌ها، کلاس‌ها و مدت زمان باقی مانده کلاس‌ها را به نمایش می‌گذارد.
  • Schoolwork: تکالیف و آزمون‌ها را مدیریت می‌کند. امکان افزودن سریع یک تکلیف، پست، تنظیم کلاس و تاریخ آن و افزودن یادداشت یا پیوند وجود دارد.
  • Schedule: هرگز وظایف خود را در طول هفته از دست نمی‌دهید. کاربر می‌تواند کلاس‌ها را اضافه کند و اطلاعات اتاق و نام معلم را نیز در آن جای دهد. همچنین می‌توان هر روز یک نام سفارشی برای آن گذاشت.
  • Classroom: این تب با دسترسی مستقیم به تکالیف و کلاس‌ها بروز می‌شود.
  • Resources: تمام کلاس‌ها را باهم ادغام می‌کند و تمام کارت‌ها، جزوات، نمرات و کتاب‌های درسی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

برنامه دستیار مدرسه از قابلیت sidebars در مک و آیپد پشتیبانی می‌کند و همچنین با اضافه شدن سه ویجت در آیفون استفاده از آن را راحت‌تر کرده است. این ویجت‌ها برای نمایش کار کلاسی و نمرات دانش‌آموزان کاربرد دارد و دیگر ویجت‌ها برای نشان دادن زمان شروع و پایان کلاس‌ها استفاده می‌شوند. این اپلیکیشن رایگان است و سازنده می‌گوید برای همیشه هم رایگان خواهد ماند. این برنامه را می‌توان در اپ استور پیدا و نصب کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)