خانهاخبار
آیمک جدید با پردازنده اپل سیلیکون و رنگ‌های جذاب در رویداد این هفته اپل معرفی خواهند شد

آیمک جدید با پردازنده اپل سیلیکون و رنگ‌های جذاب در رویداد این هفته اپل معرفی خواهند شد

به نظر می‌رسد اپل در مراسم پیش رو قصد دارد از نسل جدید آیمک رونمایی کند که پردازنده اپل سیلیکون خواهد داشت و در رنگ‌های کلاسیک نسل‌های اولیه آیمک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۹

اخبار حول مراسم سه‌شنبه این هفته اپل داغ پیگیری می‌شود و از گوشه و کنار شایعات زیادی به گوش می‌رسد. در جدیدترین آن‌ها گفته شده اپل قرار است از آیمک جدید خود در رنگ‌های کلاسیک اپلی و با پردازنده اپل سیلیکون رونمایی کند.

افشاگر معروف با حساب کاربری L0vetodream، در توییتر خود اشاره کرده که اپل قرار است در رویداد سه‌شنبه از آیمک جدید رونمایی کند. این رویداد که با نام Spring Loaded شناخته می‌شود فقط یک پوستر رنگی دارد و چیز زیادی از آن نمی‌توان متوجه شد. امروز صبح حساب کاربری L0vetodream در توییتر تصویری از رویداد سه‌شنبه را در کنار آیمک قدیمی G3 منتشر کرد، که در رنگ‌های مختلف آن‌ها را نشان می‌دهد. شایان ذکر است این امر پس از آن اتفاق می‌افتد که همین افشاگر قبلا در توییتی تصویری اعلام کرده بود که «از رنگ‌ها لذت ببرید».

image

 

قبلا هم جان پراسر که به افشا کردن مسائل اپل مشهور است، گفته بود آیمک جدید مانند آیپد ایر 4 در رنگ‌های مشابه عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد توییت‌های اخیر L0vetodream هم این موضوع را تایید می‌کند و گفته شده که این هفته اپل حداقل از یک مدل آیمک رونمایی به عمل می‌آورد. اپل سال گذشته مهاجرت به پردازنده‌های اپل سیلیکن را رسما کلید زد و به نظر می‌رسد محصول جدید در این راستا آیمک باشد. علاوه بر مجهز شدن به پردازنده‌های جدید، ظاهر آیمک دست خوش تغییر طراحی شده و در رنگ‌های جدید نیز عرضه خواهد شد. مارک گورمن از بلومبرگ در ژانویه گزارش داده بود که آیمک بازطراحی شده از نمایشگر Pro Display XDR الهام می‌گیرد و شاهد یک نمایشگر بی‌حاشیه در رایانه‌های رومیزی اپل خواهیم بود.  

image

این به‌روزرسانی یکی از بزرگترین تغییرات در تاریخ آیمک محسوب می‌شود و باید دید اپل واقعا رایانه‌های رومیزی محبوبش را دست خوش این تغییرات خواهد کرد یا خیر. قبلا گفته شده بود که آیمک جدید با طراحی‌های بروز شده از نمایشگر‌های بزرگتری برخوردار می‌شوند. آیمک ۲۱.۵ اینچ به ۲۴ اینچ می‌رسد و مدل ۲۷ اینچی نیز به ۳۰ یا ۳۲ اینچ تغییر اندازه خواهند داد. در این گزارش گفته شده آیمک ۲۴ اینچی زودتر از مدل بزرگتر یعنی ۳۰ اینچی عرضه خواهد شد و پس از چند ماه نوبت به مدل بزرگتر خواهد رسید.

در پایان باید بگوییم که مثل همیشه، این رویداد اپل را هم می‌توانید سه‌شنبه شب و از طریق جی‌اس‌ام دنبال کنید. این مراسم راس ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران آغاز خواهد شد و بلافاصله پس از اتمام آن، تمامی اخبار و حواشی مراسم را روی سایت جی‌اس‌ام پوشش خواهیم داد. شما درباره این خبر چه فکر می‌کنید؟ آیا آیمک جدید اپل را در این مراسم خواهیم دید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)