خانهاخبار
تصاویر ایربادزهای اوپو به بیرون درز کرد

تصاویر ایربادزهای اوپو به بیرون درز کرد

امروز اولین تصاویر ایربادهای بی‌سیم Enco Buds اوپو به بیرون درز کرده که طراحی این محصول را به خوبی نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۱/۲۹

ایوان بلس افشاگر معروف دنیای فناوری در پستی رندرهای فاش شده از ایربادهای بی‌سیم اوپو را منتشر کرد. Oppo Enco Buds جانشین مدل Oppo Enco W11 می‌شود، اگرچه از نظر ظاهری کاملا شبیه هم هستند اما در نسخه جدید از استاندارد بلوتوث ۵.۲ استفاده شده است.  

image

 

سبک طراحی هدفون‌های کاملا بی‌سیم اوپو بی شباهت به گلکسی بادز پلاس نیست و حتی کیس شارژ نیز درطراحی از ایربادهای سامسونگ تبعیت می‌کند. تصاویر این ایربادها در رنگ سفید منتشر شده و یک چراغ LED هم که نشان‌گر شارژ است در جلوی کیس به چشم می‌خورد. پیش بینی می‌شود ایربادهای جدید اوپو تا پایان ماه جاری میلادی معرفی و راهی بازار شوند. 

image

 

برای مقایسه بد نیست بدانید مدل قبلی یعنی Enco W11 از عمر باتری ۲۰ ساعته برخوردار بود که با هر بار شارژ می‌توانست تا ۵ ساعت برای کاربر موسیقی پخش کند. این ایربادها از گواهی‌نامه IP55 برخوردار بودند که نشان از مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارد. همچنین از کنترل‌های لمسی و سری‌های سیلیکونی نیز بهره‌مند بودند. کیس شارژ از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و زمان شارژ کامل آن نیز چیزی در حدود ۲ ساعت خواهد بود. گرچه این مشخصات مربوط به نسل قبلی است، اما احتمال تفاوت زیاد در این اعداد بسیار کم به نظر می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)