خانهاخبار
فروش بیش از ۳۰٬۰۰۰ شیائومی می میکس فولد در یک دقیقه!

فروش بیش از ۳۰٬۰۰۰ شیائومی می میکس فولد در یک دقیقه!

شرکت شیائومی به تازگی گوشی می میکس فولد را برای نخستین بار در دسترس قرار داد و موجودی محدود آن تنها پس از یک دقیقه به پایان رسید!
۱۴۰۰/۱/۲۹

شرکت شیائومی در امروز نخستین فروش اینترنتی گوشی تاشو جدیدش یعنی می میکس فولد را آغاز کرد که با استقبال فراوان کاربران روبرو شد. این شرکت تنها در یک دقیقه، کل موجودی خود را تمام کرد و اعلام کرد که ۴۰۰ میلیون یوآن (حدود ۶۱.۳ میلیون دلار) درآمد داشته است. این نشانگر این است که شیائومی بین ۳۰٬۰۰۰ تا ۴۰٬۰۰۰ نسخه از این گوشی را فروخته است؛ یا به عبارتی دیگر در هر ثانیه ۵۰۰ می میکس فولد فروش رفته است.

image

 

شیائومی می میکس فولد دارای سه نسخه با حافظه‌های متفاوت است. نسخه‌ای که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود قیمت ۹۹۹۹ یوآنی (حدود ۱۵۳۰ دلار) دارد، نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت ۱۰۹۹۹ یوآن (حدود ۱۶۸۰ دلار) قیمت داشته و در نهایت نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵‍۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۱۲۹۹۹ یوآنی (حدود ۲۰۰۰ دلار) دارد.

image

 

تمامی این نسخه‌ها با دو نمایشگر امولد HDR10، پردازنده اسنپدرگن ۸۸۸ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیسکلی عرضه خواهند شد. در این گوشی شاهد به کار رفتن تکنولوژی نوظهور لنز مایع نیز هستیم. اما در نهایت این رکورد فروش برای گران‌ترین گوشی که شیائومی تا به حال ساخته، فوق العاده است و نشان از اعتماد کاربران به این برند چینی دارد. شما درباره شیائومی می میکس فولد چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)