تست همراه اول

سرویس خبر
29 فروردین 1400 ساعت 10:45
0 نظر

 

زمان قرعه کشی و برنامه ارتقای کیفی خودروهای ایران خودرو اعلام شد (فروردین ۱۴۰۰)

روز گذشته برنامه ایران خودرو برای ارتقای سطح کیفی خودروهایش منتشر شد. علاوه بر آن زمان قرعه کشی طرح پیش فروش محصولاتش را نیز اعلام کرد.

شرکت ایران خودرو که چند روز پیش قیمت و شرایط پیش فروش محصولاتش را که با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماه بوده را منتشر کرده و اجرا کرد. در طرح اجرا شده، قیمت خودرو مطابق زمان تحویل که در قرار داد ذکر خواهد شد محاسبه می‌گردد. با تمام شدن مهلت ثبت نام برای محصولات ایران خودرو، امروز یعنی یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح با حضور نهاد‌های نظارتی این قرعه کشی برگزار شده است. در این طرح، ۲۰۷ دستی، سورن پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس عرضه شده است. موعد تحویل محصولات هم بر اساس نوع محصول از مهر سال امسال تا اردیبهشت سال آینده متغیر خواهد بود.


 

اما در کنار این خبر،شرکت ایران خودرو برنامه‌ ارتقای کیفی خودروهایش را نیز منتشر کرد. در این گزارش آمده است که ارتقای دو خودروی رانا پلاس و سورن پلاس به سطح ۴ ستاره کیفی و هایما S7 توربو به سطح ۵ ستاره از اهداف این شرکت خواهد بود. همچنین ایران خودرو امسال محصول جدیدش یعنی تارا دنده دستی را با ۴ ستاره و نسخه اتوماتیک این خودرو را با ۵ ستاره کیفی روانه بازار خواهد کرد. ایران خودرو در سال گذشته یک ستاره کیفی به سمند اضافه کرد و آن را به ۳ ستاره کیفی ارتقا داد. این شرکت با تولید دنا پلاس توربو دستی چهار ستاره، توانست اهداف خود در زمینه ارتقای کیفیت محصولاتش را محقق کند.

احتمالا در سال ۱۴۰۰ با داخلی سازی قطعات و مشارکت قطعه سازان توانمند داخلی و همچنین با ترکیب قطعه سازان کوچک با هلدینگ‌ها، ارتقای سطح کیفی با شتاب بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد. به گفته ایران خودرو، این شرکت افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات پس از فروش را با جدیت دنبال می‌کند و بهبود در بعضی از مکانیزم‌‌ها و سیستم‌ها و حتی قطعات در سال جاری از جمله اهداف این خودروساز است.

همچنین در برنامه‌ ارتقای کیفیت این شرکت آمده است که ۲۸۳ برنامه بهبود زیرساختی و ۶۲ پروژه بهبود کیفیت محصولات و مجموعه‌ها برای امسال یعنی سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار می‌گیرند. طبق گزارش منتشر شده، این خودروساز در سال گذشته با وجود شرایط تحریم و کرونا، نسبت به سال گذشته، به میزان ۱۰ درصد سطح کیفی محصولاتش را بالا برده است.

این شرکت در ارزیابی‌های صورت گرفته، از رضایت مشترین در خدمات پس از فروش، در صدر جدول رده بندی خودروسازان داخلی قرار گرفته است.



  29 فروردین 1400
0 نظر
0.00
  0 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری