خانهاخبار
پهپاد DJI Air 2S با سنسور 1 اینچی و رزولوشن 5.4K معرفی شد

پهپاد DJI Air 2S با سنسور 1 اینچی و رزولوشن 5.4K معرفی شد

محصول جدید DJI با نام Air 2S به تازگی با قیمت 999 یورویی معرفی شده و امکانات جالبی را با خود به همراه خواهد داشت.
۱۴۰۰/۱/۲۸

پهپاد Mavic Air 2 که محصول شرکت DJI به حساب می‌آید از محبوبت زیادی برخوردار است و همین موضوع مسئولان این برند را بر آن داشت تا محصولی جدید با نام Air 2S را با همان قیمت، اما دوربین‌هایی بهبود یافته معرفی و روانه بازار کنند.

یکی از تغییرات این مدل جدید را می‌توان در نحوه نام‌گذاری آن یافت. به طوری که واژه Mavic از نام آن حذف شده و به صورت DJI Air 2S درآمده است. مانند مینی 2، به طرز چشمگیری با افزایش سایز سنسور و رزولوشن روبرو هستیم. به لطف سنسور 1 اینچی و 20 مگاپیکسلی، اندازه پیکسل‌های دوربین این پهپاد به سایز 2.4 میکرومتری رسیده‌اند. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که Mavic Air 2 با سنسور 1/2 اینچی و 48 مگاپیکسلی خود،  پیکسل‌های 0.8 میکرومتری، داشت. به طور خلاصه داشتن پیکسل‌های بزرگ‌تر باعث می‌شود در نور کم، تصاویر کم نویزتر و بهتری داشته باشیم.

پهپاد جدید DJI با نام Air 2S قادر است تا با رزولوشن 5.4K (3078 × 5472 پیکسل) با نرخ 24، 25 و 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری داشته باشد. اگرچه فیلم‌برداری 5.4K با کل سطح سنسور انجام می‌شود اما اگر بخواهید فیلم‌برداری 4K در حالت 60 فریم در ثانیه داشته باشید، دوربین این درون کمی کراپ خواهد داشت. فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم اما، هیچ کراپی نخواهد داشت. بیت‌ریت فیلم‌برداری با دوربین این درون نیز در بیشترین حالت به 150 مگابیت در ثانیه می‌رسد.

image

 

در حالت فیلمبرداری با رزولوشن 5.4K امکان زوم 4 برابری و در حالت 1080p امکان زوم 8 برابری در اختیار شما خواهد بود. حالت‌های رنگی این محصول نیز به صورت زیر در نظر گرفته شده است:

  • نرمال 8 بیتی
  • D-Log 10 بیتی
  • HLG 10 بیتی

از لحاظ زبان طراحی، این محصول به نسخه پیشین شباهت زیادی داشته و از همان باتری 3500 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد. اما Air 2S در مقایسه با نسل قبل حدودا 25 گرم سنگین‌تر است و زمان پرواز آن هم از 33 دقیقه به 31 دقیقه رسیده است.

افزایش وزن Air 2S به دلیل دو سنسور جدیدی است که به قسمت جلوی آن اضافه شده است. این سنسورها باعث می‌شود تا درون مورد نظر بتواند موانع را از فاصله دورتر و با سرعت بیشتری نسبت به قبل تشخیص دهد که DJI نام این تکنولوژی را Binocular Zooming گذاشته است.

image

 

مانند Mavic Air 2، پهپاد جدید DJI از چهار جهت بالا، پایین، عقب و جلو امکان تشخیص موانع را خواهد داشت و در کناره‌های آن، سنسوری برای این موضوع در نظر گرفته نشده است.

این درون از آخرین نسخه OcuSync پشتیبانی کرده و حداکثر مسافت کنترلی آن به 12 کیلومتر رسیده که در مقایسه با نسخه پیشین، کمی شاهد افزایش در این زمینه هستیم.

پهپاد DJI Air 2S به قابلیت جدیدی به نام MasterShot نیز مجهز است که کلیه حقه‌های از پیش برنامه ریزی شده را روی یک شات تکی اعمال می‌کند. فقط کافی است تا سوژه را مشخص کرده و باقی موارد را به این درون بسپارید.

این محصول هم اینک با قیمت 999 یورو (999 دلار) آماده فروش بوده و یک باتری، شارژر، سه جفت پروانه و کنترلر DJI RC-N1 را با خود به همراه دارد. اگر مبلغ پرداختی را به 1299 یورو (1299 دلار) افزایش دهید، می‌توانید سه باتری، چهار فیلتر ND و یک کیف مخصوص را نیز به همراه اقلام یاد شده تحویل بگیرید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)