خانهاخبار
رنگ‌های بهاره قاب مگ سیف سلیکونی اپل برای خانواده آیفون 12 لو رفت

رنگ‌های بهاره قاب مگ سیف سلیکونی اپل برای خانواده آیفون 12 لو رفت

اپل در حال آماده سازی قاب‌های سیلیکونی آیفون 12 در رنگ‌های جدید و مخصوص فصل بهار است که به تازگی عکس‌های این قاب‌ها لو رفته است.
۱۴۰۰/۱/۲۸

چندی پیش تصاویر چهار رنگ جدید قاب‌های مگ سیف اپل توسط شخصی با نام Tommy Boi در رسانه‌های خبری منتشر شد. اما امروز صبح، یکی از کاربران توییتر با نام Majin Bu تصویری جدید را در اکانت توییتر خود قرار داده است و به این ترتیب، مدعی شده است که رنگ‌های بهاره قاب‌های مگ سیف اپل به این صورت خواهد بود.

پیش‌تر رنگ‌های پسته‌ای، بادمجانی، صورتی چرک و آبی این قاب‌ها مشخص شده بود و حالا با تصویری که امروز منتشر شده، تنوع رنگ‌‌های آن بیشتر شده است. به این ترتیب رنگ‌های زرد تیره، نارنجی سوخته و آبی کم رنگ نیز به مجموعه چهار رنگ گذشته اضافه شده است و کاربران می‌توانند آيفون‌های خود را به این قاب‌های زیبا و شکیل مجهز کنند.

image

 

البته به نظر می‌رسد که این رنگ‌ها تنها محدود به قاب‌های آیفون نبوده و احتمالا در آینده نزدیک،‌ شاهد اضافه شدن چنین رنگ‌هایی به بندهای اپل واچ (مدل اسپورت و سولو لوپ) نیز خواهیم بود. همچنین ممکن است بعضی از این رنگ‌ها را در اسمارت کیس‌های آیپد پرو نیز ببینیم.

هنوز نام اصلی سه رنگ جدید مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که این قاب‌ها در رویداد پیش روی اپل که در تاریخ بیست آوریل مصادف با سی و یکم فروردین ماه برگزار خواهد شد، به صورت رسمی معرفی شوند. در حالی که این روزها خبرهای جذابی در مورد قاب‌های سیلیکونی آیفون‌ها به گوش می‌رسد، اما متأسفانه هیچ حرف و حدیثی در مورد قاب‌های چرمی مطرح نمی‌شود. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل سورپرایزی را در این زمینه با خود به همراه خواهند داشت یا خیر.

نظر شما در مورد این رنگ‌های جدید قاب مگ سیف برای خانواده آیفون 12 چیست؟ آیا برای عرضه شدن به بازار و تهیه هرچه سریع‌تر آن‌ها هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران رسانه خبری جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)