خانهاخبار
سامسونگ احتمالا نام گلکسی زد فلیپ 2 را تغییر خواهد داد

سامسونگ احتمالا نام گلکسی زد فلیپ 2 را تغییر خواهد داد

به نقل از شایعات گوشی بعدی در سری فلیپ سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 3 نام دارد. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، گلکسی زد فلیپ 2 وجود نخواهد داشت و سامسونگ مستقیما نسخه 3 را عرضه می‌کند.
۱۴۰۰/۱/۲۷

شرکت سامسونگ با اعمال تغییرات عجیب در نام محصولاتش غریبه نیست. اگر به یاد داشته باشید این شرکت پس از عرضه گلکسی نوت 5، عدد 6 را کنار گذاشت و مستقیما گلکسی نوت 7 را معرفی کرد. مدتی پیش نیز سری گلکسی اس و گلکسی نوت شاهد افزایش ده‌تایی شماره مدل خود بودند! این شرکت پس از عرضه گلکسی زد فولد 2 نام این سری را نیز از سامسونگ گلکسی فولد تغییر داد. حالا قرار است داستانی مشابه را در گلکسی زد فلیپ 3 داشته باشیم.

سامسونگ قصد دارد نام گوشی بعدی از خانواده فلیپ را به گلکسی زد فلیپ 3 تغییر دهد؛ در صورت حقیقت داشتن این شایعه، دیگر شاهد گلکسی زد فلیپ 2 نخواهیم بود.

image

البته اگر منطقی به این قضیه نگاه کنیم، این تصمیم بدی نیست. از یک سو این سومین گوشی از خانواده زد فلیپ سامسونگ خواهد بود و طبیعی است که عدد 3 را در نسل جدید خود ببیند. درواقع نسل اول که زد فلیپ نام داشت و نسل دوم هم که پردازنده جدیدترین در خود می‌دید، گلکسی زد فلیپ 5G نام گرفته بود. بنابراین طبیعی است که در نسل سوم، این گوشی گلکسی زد فلیپ 3 نام بگیرد.

در سوی دیگر، گوشی گلکسی زد فولد سامسونگ در سومین نسل خودش قرار است گلکسی زد فولد 3 نام بگیرد. برای یکپارچه شدن نام زد فلیپ با زد فولد، هر دو گوشی اگر پسوند 3 را دریافت کنند منطقی‌تر است. با این کار، مشتریان هم راحت‌تر می‌توانند بین خانواده گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر تاشو انتخاب کنند.

البته این موضوع هنوز یک شایعه است و ممکن است سامسونگ همچنان دستگاه تاشو جدید خود را با نام گلکسی زد فلیپ 2 نیز عرضه کند. در هر صورت، گلکسی زد فلیپ 3 یا زد فلیپ 2، در کنار گلکسی زد فولد 3 قرار است در ماه جولای سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه شوند. شما درباره این سری از گوشی‌های تاشو سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)