خانهاخبار
تبلت تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد تب در سال آینده عرضه خواهد شد

تبلت تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد تب در سال آینده عرضه خواهد شد

گفته می‌شود که سامسونگ در حال کال روی تبلتی تاشو بوده که گلکسی زد فولد تب نام دارد. این دستگاه احتمالا در سال آینده عرضه شده و از نسل جدید قلم اس پن و شیشه فوق نازک بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۱/۲۷

به گفته Gizmochina، سامسونگ قصد عرضه تبلتی تاشو به نام گلکسی زد فولد تب را دارد. این خبرگزاری می‌گوید که این اطلاعات را از لو دهنده‌ای به نام Yogesh به دست آورده است.

این شایعات خبر از این می‌دهند که تبلت گلکسی زد فولد تب در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. مدتی پیش عکسی از چین منتشر شد که لو دهنده آن ادعا می‌کرد همان گلکسی زد فولد تب است؛ این عکس شباهت زیادی به کانسپت گوشی تاشو TCL داشت.

image

 

به گفته این گزارش سامسونگ احتمالا این دستگاه را که از سه نقطه تا می‌شود، در هنگام معرفی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به نمایش خواهد گذاشت. بخش بازاریابی این شرکت احتمالا در حال تصمیم گیری درباره بهترین زمان برای عرضه این دستگاه است.

به غیر از نمایشگر تاشو و خاص این تبلت، گلکسی زد فولد تب احتمالا از نسل جدید قلم اس پن پشتیبانی کرده و دارای شیشه بسیار نازک بهبود یافته است که UTG نام دارد. متاسفانه، این گزارش به اینکه قلم اس پن از چه لحاظ تغییر کرده است اشاره‌ای نمی‌کند؛ ولی می‌گوید که UTG و اس پن جدید احتمالا در کنار گلکسی زد فولد 3 معرفی خواهند شد.

هنوز صحت و سقم این شایعات به درستی مشخص نیست زیرا توسط منابع قابل اعتمادی منتشر نشده‌اند؛ اما اگر این تبلت تاشو واقعا وجود داشته باشد، بدون شک به زودی آن را خواهیم دید و در ماه‌های آینده شاهد عکس‌ها و مشخصات لو رفته از آن خواهیم بود.

درباره احتمال عرضه این تبلت تاشو و خاص توسط سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رامین

۱۴۰۰/۱/۲۷
فوق العاده میتونه جذاب باشه...