خانهاخبار
آیفون 2023 دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد داشت

آیفون 2023 دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد داشت

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد مسائل اپل اعلام کرده که این شرکت در سال ۲۰۲۳ آیفون‌های خود را به فیس آیدی زیر نمایشگر و لنز تله‌فوتو پریسکوپی مجهز می‌کند
۱۴۰۰/۱/۲۷

در سال‌های جاری اکثر شرکت‌های فناوری به سمت نمایشگرهای تمام صفحه با حفره‌ای برای دوربین سلفی، حرکت کرده‌اند. اما اپل همچنان از ناچ در نمایشگر‌های آیفون بهره می‌برد. مینگ چی کو می‌گوید در آیفون 2023 شاهد تغییرات بسیاری در این گوشی خواهیم بود که این تغییرات شامل استفاده از فیس آیدی زیر نمایشگر و همین‌طور لنز پریسکوپی تله فوتو می‌شود.

طبق اکثر گزارش‌ها، بریدگی آیفون‌ها امسال کوچکتر می‌شود. آخرین اخبار نشان می‌دهد که ناچ موجود در آیفون امسال، ۱۰ درصد از طرفین کوچکتر می‌شود و اپل نیز قرار است به سمت سایر شرکت‌ها حرکت کند. با این حال بسیاری از مردم دوست دارند که ناچ کاملا برداشته شود، اما یک مشکل بزرگ به فیس آیدی و دات پروژکتور آن است که نقاط نوری را برای تشخیص چهره به سوژه می‌تاباند. جابه جایی یا کوچک کردن این موارد کلید تغییر صفحه نمایش در آیفون است. گفته می‌شود در سال ۲۰۲۲، اپل از صفحه نمایش حفره دار استفاده می‌کند  و کو اعلام کرده در سال ۲۰۲۳ اپل قادر است تا از فیس آیدی زیر نمایشگر بهره بگیرد و یک صفحه نمایش یکپارچه و بدون حاشیه درست کند.

image

 

البته تا معرفی آیفون 2023 زمان زیادی باقی مانده است و کو هم علاوه بر این موضوع، درباره آیفون مینی هم صحبت کرده است. او همچنین گفته در سال ۲۰۲۲، دیگر از آیفون مینی خبری نیست و دوربین هم دست خوش تغییر خواهد شد. انتظار می‌رود که آیفون ۱۴ از لنز ۴۸ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی استفاده کند. همین طور لنز پریسکوپی برای گرفتن عکس‌های تله‌فوتو بهتر در آیفون به کار خواهد رفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)