خانهاخبار
عرضه نخستین بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla با تاخیر مواجه شد

عرضه نخستین بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla با تاخیر مواجه شد

شرکت یوبیسافت که سازنده سری بازی‌های Assassin’s Creed است اعلام کرده که نخستین بسته الحاقی اصلی Assassin’s Creed Valhalla با دو هفته تاخیر و در تاریخ ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۶

به گفته یوبیسافت، نخستین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla که Wrath of the Druids نام دارد، با حدود دو هفته تاخیر عرضه خواهد شد و به جای ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) در تاریخ ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود. به گفته این استودیو، دلیل این تاخیر خلق تجربه‌ای بهتر برای کاربران بوده و قول داده است که به زودی مقاله‌ای شفاف درباره روند طراحی بازی‌های خود منتشر خواهد کرد.

image

 

یوبیسافت توضیح بیشتری درباره علت این تاخیر نداده اما با توجه به شکایت‌های کاربران از باگ‌های فراوان بازی Assassin’s Creed Valhalla روی پلتفرم‌های مختلف و عدم رفع آنها توسط این شرکت؛ احتمال اینکه این بسته الحاقی هنوز در وضعیتی قابل بازی نبوده است وجود دارد.

برخی از کاربران در طول تجربه‌ای بازی تنها با یک یا دو باگ مواجه می‌شوند اما عده‌ای خبر از کرش کردن‌های فراوان بازی و باگ‌هایی می‌دهند که آن را ها از ادامه بازی باز ‌می‌دارد. به گفته PC Gamer، یوبیسافت حتی مجبور شده بخشی از محتوای مربوط به Ostara Festival را که به این بازی اضافه کرده بود حذف کند زیرا آنها موجب کرش کردن بازی می‌شدند!

کاربران Assassin’s Creed Valhalla در بسته الحاقی Wrath of the Druids می‌توانند در جنگل‌های ایرلند به گشت و گذار پرداخته و با یک فرقه باستانی به نام Children of Danu مبارزه کنند. این بسته الحاقی برای کسانی که سیزن پس این بازی را خریداری کرده‌اند رایگان است و امکان خرید آن به صورت جدا نیز وجود دارد.

آیا Assassin’s Creed Valhalla را تجربه کرده‌اید؟ از فرمول جدید یوبیسافت برای طراحی این سری راضی هستید یا بازی‌های قدیمی در آن را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)