خانهاخبار
اپل پنسل 3 احتمالا در مراسم بعدی این شرکت معرفی خواهد شد

اپل پنسل 3 احتمالا در مراسم بعدی این شرکت معرفی خواهد شد

مراسم معرفی محصولات تازه شرکت اپل در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود تا در آن شاهد معرفی سری جدید آیپد باشیم؛ حالا شایعه‌ای نیز درباره معرفی نسل جدید قلم هوشمند اپل پنسل به گوش می‌رسد.
۱۴۰۰/۱/۲۶

اخیرا یک لودهنده در شبکه اجتماعی Weibo، که پیش از این عکس‌های سری بهاری قاب‌های آیفون 12 را منتشر کرده بود، به 9to5mac گفته است که اپل قصد معرفی نسل جدید اپل پنسل در مراسم بعدیش را دارد که در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) برگزار خواهد شد.  

نسل اول این قلم هوشمند در ماه مارس ۲۰۱۵ معرفی شد و مدل فعلی نیز در نوامبر سال ۲۰۱۸ به بازار آمد؛ بنابراین احتمال به روزرسانی این قلم از سوی اپل بسیار زیاد است و معرفی آن در کنار نسل جدید آیپد نیز منطقی به نظر می‌رسد.

image

 

حدود یک ماه پیش عکسی از نسخه بعدی و احتمالی اپل پنسل 3 منتشر شد که بر خلاف نسل فعلی که از طراحی مات استفاده می‌کند؛ طراحی براقی داشت. تغییراتی نیز در نوک قلم مشاهده می‌شد که البته فعلا مشخص نیست تاثیری در عملکرد آن دارد یا خیر.

احتمالا در این نسل از اپل پنسل شاهد تغییراتی مانند افزایش دقت قلم، عمر باتری بیشتری و شاید حتی یک سنسور رنگ باشیم که به کاربران آیپد اجازه استفاده از رنگ‌هایی که در اطراف خود می‌بینند را بدهد! این ویژگی می‌تواند حتی انقلابی باشد و قطعا طراحان و گرافیست‌های زیادی را خوشحال خواهد کرد.

به غیر از این محصول، این کاربر لو دهنده به عرضه ایرپادز 3 نیز اشاره کرده و عکس‌هایی از این محصول را منتشر کرد. البته بهتر است بدانیم که برخی از منابع معتبر‌تر، به عرضه این محصول در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ اشاره کرده‌اند.

image

 

درباره عرضه نسل جدیدی از قلم هوشمند اپل پنسل چه فکر می‌کنید؟ آیا زمان آپگرید این محصول فرا رسیده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)