خانهاخبار
تماشا کنید: جعبه‌گشایی شیائومی می 11 الترا در زیر آب!

تماشا کنید: جعبه‌گشایی شیائومی می 11 الترا در زیر آب!

شیائومی با جعبه گشایی می 11 اولترا در زیر آب می خواهد ضد آب بودن گوشی خود را به رخ بکشد.
۱۴۰۰/۱/۲۶

غول چینی دنیای فناوری یعنی شیائوم،ی چندی پیش از گوشی‌های سری می 11 رونمایی کرد و بهترین پرچمدار این شرکت شیائومی می 11 الترا بود. این گوشی که قابلیت‌های بسیاری داشت و اهالی فناوری را تحت تاثیر قرار داده بود، اکنون به سبکی خاص و جذاب جعبه گشایی شده است.

می 11 پرو و می 11 الترا هر دو با گواهی رسمی IP68 که نشان از ضدآب بودن دارند، معرفی شده‌اند. شیائومی تصمیم گرفته برای جدیدترین تبلیغ شیائومی می 11 الترا به زیر آب برود چون حالا که این گوشی گواهی IP68 دارد، چرا زیر آب جعبه‌گشایی نشود؟! شیائومی ویدیویی از جعبه گشایی می 11 الترا منتشر کرده که در یک استخر یا مخرنی پر از آب است. البته این اولین باری نیست که یک گوشی در زیر آب جعبه‌گشایی می‌شود و اپراتور T-Mobile قبلا از این روش برای جعبه‌گشایی گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کرده بود. در هر صورت، در زیر می‌توانید این جعبه‌گشایی را ببینید.

شیائومی می 11 الترا از گواهینامه IP68 بهره‌مند است که به معنای دوام آوردن گوشی تا عمق ۱.۵ متری به مدت نیم ساعت است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ اشاره کنیم. همچنین نمایشگر آن نیز از نوع AMOLED است که وضوحی برابر ۱۴۴۰ پیکسل دارد. علاوه بر این نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز است و یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر نیز وظیفه تامین انرژی برای این گوشی را برعهده دارد.

اما بزرگترین نقطه قوت می 11 الترا احتمالا دوربین‌های آن است. دوربین این گوشی از سنسور GN2 سامسونگ که ۵۰ مگاپیکسل است و اندازه‌ای برابر 1/1.12 اینچ دارد، استفاده می‌کند. دوربین اصلی را یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابری و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض، همراهی می‌کنند. شما درباره این تبلیغ جدید شیائومی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohamad

۱۴۰۰/۱/۲۷
سلطان جدید عرصه تکنولوژی شیائومیه بسیار خلاقانه و زیباست تبلیغش