خانهاخبار
کدام شهر ترکیه از نگاه کاربران لحظه آخر مناسب سفر می‌باشد؟

کدام شهر ترکیه از نگاه کاربران لحظه آخر مناسب سفر می‌باشد؟

آیا تاکنون شده دچار تردید شوید که کدام شهر ترکیه را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید؟
۱۴۰۰/۱/۲۶

آیا تاکنون شده دچار تردید شوید که کدام شهر ترکیه را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید؟ هر کدام از شهر های ترکیه برای گروه متفاوتی از گردشگران مناسب می باشند. ما در این مطلب قصد بهترین شهر های ترکیه از نظر کاربران لحظه آخر را به شما معرفی کنیم تا در خرید تور ترکیه استانبول دچار تردید نشوید.

استانبول، شهری برای خرید

یکی از مهمترین مقصد های توریستی کشور ترکیه استانبول به حساب می‌آید که در هر سال میلیون‌ها گردشگر از تمامی نقاط دنیا به این شهر سفر می کنند. استانبول را پر جمعیت ترین و بزرگترین شهر ترکیه می دانند، این شهر همچنین بزرگترین کلانشهر اروپا و دومین کلانشهر بزرگ در خاورمیانه نیز محسوب می‌شود. استانبول دارای دو بخش آسیایی و اروپایی بوده که بخش اروپایی آن نسبت به بخش آسیایی از محبوبیت بیشتری برخوردار است در سال ۲۰۱۰ از استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا و همچنین سومین شهر توریستی جهان یاد شده است. مراکز خرید بسیار بزرگی در شهر استانبول وجود دارد که عاشقانه خرید می تواند در این شهر لذت خرید از مراکز خرید معروف را تجربه کند. یکی دیگر از ویژگی‌های استانبول مساجد این شهر می باشد که شاهکار معماری عثمانی و اسلامی را به نمایش گذاشته است.

image

آنتالیا، شهری برای استراحت

یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین رهایی از خستگی های ناشی از کار و زندگی روزمره شهر آنتالیا می باشد. آنتالیا شهری ساحلی می‌باشد که این شهر در غرب ترکیه واقع شده است این شهر به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا، توجه توریست ها را به خود جلب نموده است. اگر شما از آن دسته از افرادی می باشد که به طبیعت گردی علاقه بسیاری دارید این شهر منظره های بکر فوق‌العاده‌ای نیز دارد که می‌توانید با گذراندن وقت در این مناظر زیبا اوقات بسیار لذت بخشی را تجربه کنید. ورزش های آبی از دیگر انتخاب های شما برای تفریح در شهر آنتالیا می باشند که در این شهر تنوع بسیار زیادی هم دارند آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای بوده که شما در این شهر می توانید تابستان‌های گرم و خشک و زمستان های بارانی را تجربه کنید بسیاری از افراد بهترین زمان سفر به آنتالیا را تابستان می دانند.

image

 

بدروم، شهری برای تفریحات شبانه

بدروم جزیره‌ای دوست داشتنی با مساحت ۶۸۶ کیلومتر و با مناظر بسیار زیبا می باشد که به دلیل داشتن سواحل مناسب و تفریحات آبی توجه بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب کرده است به طوری که سالانه در حدود یک میلیون توریست از این شهر بازدید می‌کنند. نکته جالب توجه درباره شهر بدروم وجود باغ های زیتون فراوان در این شهر می باشد که زیبایی های آن را در نظر بینندگان دوچندان کرده است، توریستان بدروم را سرزمین آبهای ابدی می نامند. علاوه بر تفریحات آبی آثار باستانی بسیار ارزشمندی نیز در شهر بدروم جای گرفته اند که از نظر تاریخی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. این شهر دارای بازارهای محلی و سنتی زیادی می باشد که انتخاب مناسب برای خرید ارزان هستند. بدروم در زبان ترکی به معنای پایین بودن می باشد و جالب است بدانید که شهر بدروم در پایین ترین نقطه کشور ترکیه قرار گرفته است. اگر قصد سفر به بدروم را دارید بهتر است بدانید مناسب ترین زمان برای سفر به این شهر بهار و تابستان می‌باشد و برای رفتن به بدروم باید ابتدا به فرودگاه استانبول بروید و از آنجا به بدروم بروید زیرا پس  پرواز مستقیمی از تهران به این شهر وجود ندارد.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)