خانهاخبار
رندر لو رفته از آیفون 13 طراحی جدید دوربین‌های این گوشی را نشان می‌دهد

رندر لو رفته از آیفون 13 طراحی جدید دوربین‌های این گوشی را نشان می‌دهد

امروز یک تصویر رندر از طراحی بخش پشتی آیفون 13 لو رفته که چینش جدید دوربین‌های این گوشی را نمایش می‌دهد.
۱۴۰۰/۱/۲۴

وب‌سایت خبری هندی MySmartPrice امروز به تصاویر رندر 3 بعدی دست پیدا کرده که ادعا می‌کند مربوط به نسخه معمولی آیفون 13 است. طبق این تصاویر، طراحی آیفون 13 با آیفون 12 در دو بخش ماژول دوربین و همچنین ناچ یا بریدگی بالای نمایشگر قابل مشاهده است. در مورد کوچک شدن بریدگی که زیاد شنیده بودیم اما چینش جدید دوربین‌ها، حس تازه‌ای دارد. 

 

با این چینش جدید دوربین‌ها، اپل احتمالا یک هدف را دنبال می‌کند و آن این است که آیفون 13 از فاصله چند متری هم قابل تشخیص باشد و با نسل‌های قبلی اشتباه گرفته نشود. این اولین باری نیست که اپل از طرحی یکسان استفاده می‌کند اما با تغییرات جزئی مثل همین تغییر چیدمان دوربین، سعی دارد آیفون جدیدش را بین اذهان عمومی جا بیاندازد. 

البته هنوز هم نمی‌دانیم که چرا واقعا اپل می‌خواهد دوربین‌های آیفون 13 را به این شکل جای‌گذاری کند. پیش‌تر در شایعات داشتیم که قرار است تکنولوژی سنسور شیفت به همه مدل‌های آیفون 13 بیاید و دوربین الترا واید نیز احتمالا سنسور و لنز بزرگ‌تری خواهد داشت. شاید اپل برای اینکه نخواهد اندازه مربع ماژول حاوی دو دوربین را بزرگ‌تر کند، دست به چنین کاری زده باشد. همچنین چیز دیگری که مشخص نیست این است که حالا تکلیف سه دوربین آیفون 13 پرو چه می‌شود و آن‌ها چه ظاهری به خود خواهند گرفت؟ 

در مورد بریدگی نمایشگر هم باید بگوییم چیزی که در این رندرها قابل مشاهده است، با چیزهایی که از ناچ آیفون 13 شنیده بودیم تفاوتی ندارد. اندازه این بریدگی کوچک‌تر شده، دوربین سلفی به سمت چپ آن نقل مکان کرده و بلندگوی تماس هم در بالای آن و در حاشیه گوشی قرار گرفته است. 

در نهایت باید بگوییم وب‌سایت MySmartPrice هیچ سابقه‌ای در لو دادن اطلاعات اپلی ندارد و نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم آیفون بعدی چنین طراحی خواهد داشت. اما خب در نهایت بعید هم نیست که واقعا این رندرها، طراحی آیفون 13 را نشان دهند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)