خانهاخبار
سازندگان Cyberpunk 2077 قصد حل مشکلات این بازی و تبدیل آن به یک محصول موفق را دارند

سازندگان Cyberpunk 2077 قصد حل مشکلات این بازی و تبدیل آن به یک محصول موفق را دارند

مدیر استودیو CD Projekt Red در مصاحبه‌ای گفته که آنها قصد رها کردن بازی Cyberpunk 2077 را ندارند و می‌خواهند با حل مشکلاتش، این بازی را تبدیل به یک مخصول موفق و پرفروش در سال‌های آتی کنند.
۱۴۰۰/۱/۲۵

Adam Kicinski، رئیس استودیو شناخته شده CD Projekt Red، به تازگی در مصاحبه‌ای به رویترز گفته است که این استودیو هرگز قصد رها کردن بازی ناامید کننده Cyberpunk 2077 را ندارند و به تلاش خود برای حل مشکلات و رفع باگ‌های این بازی ادامه خواهند داد. Kicinsi گفته است:

ما قصد کنار گذاشتن Cyberpunk 2077 را نداریم و معتقدیم که می‌توانیم این بازی را به وضعیتی رسانده که به آن افتخار کنیم و تا چندین سال آن را با موفقیت بفروشیم.

image

 

بازی Cyberpunk 2077 در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ پس از چندین بار تاخیر خوردن از سوی استودیو منتشر شد و واکنش‌های سنگینی از سوی منتقدین و کاربران جهت مشکلات بسیارش به خصوص روی پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دریافت کرد. مشکلات این بازی در حدی زیاد بود که سونی آن را از استور پلی استیشین حذف کرده و هنوز هم امکان خرید آن از طریق این استور وجود ندارد.

پس از شکست Cyberpunk 2077، استودیو CD Projekt Red شاهد تغییراتی در روند کار خود خواهد بود. این کمپانی از این پس قول داده که پیش از عرضه، محصولاتش را روی تمام پلتفرم‌ها نشان دهد و تنها به نمایش نسخه‌ای که به درستی کار می‌کند اکتفا نکند!

image

 

آنها همچنین گفته‌اند که دیگر از مدتها قبل از عرضه بازی‌های خود را نمایش نمی‌دهند و بر خلاف Cyberpunk، پروژه‌های دیگرشان را تنها وقتی که در مراحل نهایی و در نزدیکی عرضه هستند به کاربران نشان داده تا انتظارات آنها از کنترل خارج نشود.

با وجود مشکلات فراوان Cyberpunk 2077، این بازی در اولین روز بیشتر از ۱۳ میلیون نسخه فروش داشت و یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش آفرینی از نظر فروش در روز عرضه محسوب می‌شد. استودیو CD Projekt Red تا به حال چندین آپدیت اصلی را برای رفع باگ‌ها و مشکلات این بازی منتشر کرده است و آخرین آپدیت که نسخه ۱.۲ نام داشت، بیش از ۵۰۰ باگ در این بازی را رفع کرد.

image

 

با اینکه هنوز چیز زیادی مشخص نیست، با توجه به گفته‌های مدیران این استودیو احتمالا تولید بخش چند نفره Cyberpunk 2077 کنسل شده است و استدیو CD Projekt Red فعلا به دنبال حل مشکلات Cyberpunk 2077 است. پس از رفع تمامی باگ‌ها نیز این استودیو احتمالا به دنبال انتشار نخستین بسته الحاقی این بازی خواهد بود.

شما درباره عدم موفقیت Cyberpunk 2077 چه فکر می‌کنید؟ آیا این استودیو می‌تواند عرضه فاجعه‌بار این محصول را پشت سر گذاشته و با رفع باگ‌ها و مشکلات این بازی را به پتانسیل اصلی خود برساند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)