خانهاخبار
قابلیت ادیت ویدیو به نسخه اندروید Google Photos اضافه شد

قابلیت ادیت ویدیو به نسخه اندروید Google Photos اضافه شد

این ویژگی که در ماه فوریه روی نسخه iOS اپلیکیشن گوگل فوتوز قرار گرفته بود، بالاخره برای کاربران سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است.
۱۴۰۰/۱/۲۴

آپدیت جدیدی برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل فوتوز منتشر شده که قابلیت ادیت ویدیو را که پیش از این در نسخه آیفونی این اپلیکیشن دیده بودیم، در اختیار کاربران اندرویدی هم قرار می‌دهد. این قابلیت در انحصار گوشی‌های پیکسل نبوده و برای تمام گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است. به نظر می‌آید این آپدیت به صورت آنلاین درون برنامه انجام می‌شود ولی اگر این ادیتور را در گوگل فوتوز خود نمی‌بینید، بهتر است برای به‌روزرسانی آن به گوگل پلی مراجعه کنید.

image

 

گوگل پیش از این در ماه فوریه اعلام کرده بود که این ابزار ادیت ویدیو، بیش از ۳۰ آپشن متفاوت خواهد داشت و اکثر زمینه‌ها مانند کراپ کردن، فیلترها، تنظیم روشنایی و کنتراست را نیز پوشش می‌دهد.

در کنار اضافه شدن این ویژگی، گوگل فوتوز مدتهاست در حال تغییرات بزرگی است. شرکت گوگل در ماه فوریه اعلام کرده بود که قصد آوردن ابزارهای ادیتینگ با استفاده از یادگیری ماشینی را برای دستگاه‌های پیکسل خود دارد و دسترسی به این ویژگی برای سایر گوشی‌های اندرویدی، تنها با داشتن عضویت گوگل وان امکان پذیر است.

image

 

گوگل همچنین از ماه ژوئن قصد پایان سیاست ذخیره عکس توسط کاربران به صورت نامحدود را داشته و پس از پایان ۱۵ گیگابایت ظرفیت گوگل درایو، باید برای ذخیره عکس‌های بیشتر به گوگل مبلغی بپردازید. همانطور که‌ می‌بینید پلتفرم گوگل فوتوز در حال قدرتمندتر شدن است اما دیگر کاملا رایگان نیست و برای برخی ویژگی‌ها انتظار گرفتن پول از کاربران را دارد.

پس از اینکه گوگل اعلام کرد که ویژگی ادیت ویدیو موجود در نسخه iOS برای اندروید منتشر خواهد شد؛ آنها اشاره کردند که قابلیت ادیت عکس نسخه اندروید نیز به زودی به iOS خواهد آمد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)