خانهاخبار
تصاویر گوشی ZTE Axon 30 Ultra به طور رسمی منتشر شد

تصاویر گوشی ZTE Axon 30 Ultra به طور رسمی منتشر شد

رنگ‌های گوشی ZTE Axon 30 Ultra پیش از عرضه رسمی توسط این شرکت به نمایش درآمد.
۱۴۰۰/۱/۲۴

ZTE در تاریخ ۲۶ فروردین یک پرچمدار واقعی را به محصولاتش اضافه می‌کند و حال دو روز قبل از رونمایی، عکس‌های این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. یک تیزر تبلیغاتی ویدیویی در صفحه ویبو این شرکت چینی منتشر شده است که چهار گزینه رنگی را نشان می‌دهد. یک از آن‌ها روکش چرمی دارد و دو مورد دیگر از لوگوی بزرگ Axon در پنل پشتی بهره می‌برند. 

image

 

ویدیوی جدید تکمیل کننده سه تیزر تبلیغاتی است که دیروز منتشر شده بود و برخی از ویژگی‌های اصلی ZTE Axon 30 اولترا را نشان می‌دهد. اکنون می‌توان گوشی را با جزییات بیشتری مشاهده کرد که دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارد و همین‌طور درگاه USB-C نیز در پایین گوشی دیده می‌شود.  

image

 

دوربین ZTE Axon 30 اولترا به تنهایی تعجب آور نیست چرا که چندین بار آن را مشاهده کرده‌ایم، اما این تصاویر می‌تواند تایید نهایی باشد. رنگ‌ها نیز جذاب به نظر می‌رسند مشکی، سفید، یک نسخه سفید براق و یک مدل چرم قهوه‌ای روشن نیز دیده می‌شود. در پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، بیان شده که گوشی در کناره از شیب ۷۰ درجه بهره می‌برد تا در دست کاربران چسبندگی بالایی داشته باشد. ZTE همچنین ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند در دست کاربران بسیار سبک است، اما از ذکر دقیق وزن آن خودداری کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)