خانهاخبار
اولین بروزرسانی ریلمی ۸ پرو منتشر شد

اولین بروزرسانی ریلمی ۸ پرو منتشر شد

اولین بروزرسانی ریلمی ۸ پرو مشکل دوربین و سنسور اثر انگشت را برطرف می‌کند.
۱۴۰۰/۱/۲۴

گوشی ریلمی ۸ پرو ماه گذشته روانه بازار شد و امروز یک بروزرسانی نرم‌افزاری را دریافت کرد. این بروزرسانی حجم ۲۷۶ مگابایتی دارد و از بخش Software Update قابل دریافت است و پس از نصب شماره بیلد نامبر به RMX3081_11_A.28 تغییر می‌کند.  

این بروزرسانی هم مشکل شبکه را حل می‌کند و هم اینکه کندی سنسور اثر انگشت بعد از قفل شدن صفحه را از بین می‌برد. کاربران گزارش کرده بودند که بعد از قفل شدن صفحه گوشی، آیکون سنسور اثر انگشت در ظاهر شدن و باز کردن گوشی کند عمل می‌کند که امید می‌رود با این بروزرسانی مشکل مذکور حل شود و خیال کاربران را راحت کند. از دیگر اثرات آن می‌توان به بهبود افکت‌های فیلم‌ برداری از طریق دوربین عقب اشاره کرد. در پایان یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران را حل کرده و آن مشکل کندی باتری بوده است.  

image

 

وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ قبلا عرضه شده است، اما این بروزرسانی بخشی از آن نیست و ریلمی 8 پرو وصله امنیتی را اوایل ماه دریافت کرده بود. اگر ریلمی نحوه بروزرسانی را برای دو سال پیاپی به همین شکل ادامه دهد، قطعا کاربرانش را شگفت زده خواهد کرد. 

طبق معمول نحوه انتشار این بروزرسانی به صورت منطقه‌ای است و بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است بین یک هفته تا یک ماه عرضه این بروزرسانی برای کاربرانش طول بکشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)