خانهاخبار
گوشی گیمینگ ردمی پایان این ماه از راه می‌رسد

گوشی گیمینگ ردمی پایان این ماه از راه می‌رسد

شرکت ردمی رسما تایید کرد که گوشی گیمینگ این شرکت پایان ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۴

همین چند وقت پیش بود که ردمی، برند زیر مجموعه شیائومی، خبر از تولید اولین گوشی گیمینگ خود داد. حالا امروز این شرکت دوباره تیزر و پوستر برای این محصول منتشر کرده و وعده داده که اولین گوشی گیمینگ ردمی را تا پایان ماه جاری میلادی خواهیم دید.

ردمی در مورد اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود هیچ کدام از مشخصاتش را ارائه نکرده است، امااعلام کرده که برای ساخت این گوشی با Call Of Duty Mobile همکاری نزدیکی داشته است. در حالی که انتظار می‌رود ردمی اطلاعات رسمی بیشتری از اولین گوشی گیمینگ خود ارائه دهد، ماه گذشته یک افشاگر اعلام کرد که گوشی گیمینگ ردمی از پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره خواهد برد و با این تراشه به بازار عرضه می‌شود. 

این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر OLED از نوع تخت است و یک حفره دایره‌ای شکل در صفحه نمایش میزبان دوربین سلفی است. انرژی این گوشی را یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که با شارژر ۶۵ واتی قرار گرفته در بسته‌بندی محصول شارژ خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود ردمی دکمه‌هایی سخت‌افزاری که به گوشی متصل می‌شوند را در بسته‌بندی این محصول قرار دهد. در نهایت قیمت اولین گوشی گیمینگ ردمی انتظار می‌رود بین ۳۰۵ تا ۳۸۰ دلار باشد تا شاهد ارزان‌ترین گوشی گیمینگ بازار باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)