خانهاخبار
تصاویر نمونه واقعی گلکسی A82 لو رفت

تصاویر نمونه واقعی گلکسی A82 لو رفت

امروز عکس‌های گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A82 به بیرون درز کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۳

اخبار مربوط به گلکسی A82 مدتی است که بین رسانه‌های فناوری در حال اوج گرفتن است و در همین رابطه امروز تصاویری از نمونه واقعی این گوشی به بیرون درز کرده است. این تصاویر نشان از طراحی آشنای این گوشی دارد و چندان جدید به نظر نمی‌رسد.

سامسونگ گلکسی A82 به زودی معرفی خواهد شد که اخبار حول آن روز به روز بیشتر می‌شود و ناگفته نماند که در برخی بازارها با نام Quantum2 قرار است به بازار عرضه شود. عکس‌های گوشی جدید سامسونگ در شبکه چینی ویبو طراحی ساده تلفن را نشان می‌دهد که از دوربین سه گانه در پشت بهره می‌برد. ظاهر گوشی هم مستطیل شکل است و نکته خاصی در آن دیده نمی‌شود. 

image

 

گلکسی A82 جانشین گوشی موفق گلکسی A80 است، اما فقط در نام جانشین این گوشی است و از خلاقیت‌های موجود در جد خود هیچ بویی نبرده است. در سال ۲۰۱۹ گلکسی A80 با یک دوربین چرخشی معرفی شد که در نوع خود جالب و خلاقانه بود، اما این ارثیه جالب به فرزندان نرسیده و گلکسی A82 از طراحی ساده‌ای بهره می‌برد.

طراحی فعلی در جلو نیز دست خوش تغییر شده و دیگر نمایشگر تمام صفحه را نخواهیم دید چراکه یک حفره دایره‌ای شکل میزبان دوربین سلفی است و در این بخش هم خلاقیت خاصی دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد پنل نمایشگر از انحنای 2.5D برخوردار باشد در حالی پشت گوشی کاملا صاف و تخت دیده می‌شود. دوربین‌ سه‌گانه گوشی از یک فلاش LED برخوردار است. عکس‌های فاش شده هیچ گونه مشخصاتی از گوشی را نشان نمی‌دهند، اما انتظار می‌رود که یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED داشته باشد. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)