خانهاخبار
خط تولید رنگ Oh So Orange پیکسل بادز به پایان کار خود رسید

خط تولید رنگ Oh So Orange پیکسل بادز به پایان کار خود رسید

هدفون پیکسل بادز با رنگ Oh So Orange دیگر توسط گوگل نخواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۳

رسانه‌های خبری چندی پیش، شایعاتی در مورد تولید و عرضه هدفون بی سیم جدید گوگل با نام پیکسل بادز A را مطرح کرده بودند. تولید و عرضه یک محصول مقرون به صرفه معمولا خللی در روند فروش گجت‌های دیگر ایجاد نمی‌کند، اما مسئولان گوگل طی اتخاذ یک تصمیم جنجالی، خط تولید رنگ Oh So Orange پیکسل بادز را متوقف کردند.

رنگ نارنجی پیکسل بادز به عنوان مکمل گوشی هوشمند پیکسل 4 تنها در کشور آمریکا و با قیمت 179 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته بود. این محصول از ماه آگوست سال گذشته میلادی روانه بازار شد و حدودا یک ماه بعد، کاربران 9 کشور دیگر نیز توانستند آن را خریداری نمایند.

اما از امروز، نسخه Oh So Orange پیکسل بادز هنوز در بخش آمریکایی فروشگاه گوگل دیده می‌شود، اما وضعیت آن به صورت Out of stock درآمده است. در سایت‌های Target و Walmart نیز چنین اتفاقی روی داده است و فروشگاه مشهور بست بای نیز از ابتدا، رنگ نارنجی آن را در محصولات خود اضافه نکرده بود. البته گوگل در ابتدای عرضه این هدفون اعلام کرده بود که رنگ بندی آن در بازارهای مختلف متفاوت بوده و یکسان نخواهد بود.

image

 

بخش کانادایی وب سایت گوگل تا به حال سه رنگ Clearly White، Quite Mint و Almost Black از پیکسل بادز را برای فروش قرار داده بود و حالا بخش آمریکایی نیز به این حوزه اضافه شد. قسمت مربوط به کشور ژاپن نیز از ابتدا با سه رنگ از این محصول همراه بود، اما نسخه تیره یا همان Almost Black مدت هاست که به وضعیت عدم موجودی دچار شده است. به این ترتیب بسیاری از مارکت‌های بین المللی تنها رنگ سفید این هدفون را در اختیار خریداران قرار می‌دهند، اما در کشور انگلستان همچنان می‌توان پیکسل بادز با رنگ تیره را پیدا و خریداری کرد.

حدودا یک سال  از عمر نسل دوم پیکسل بادز گوگل می‌گذرد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا این محصول را به مدت بیشتری درون بازار نگه داشته و در آینده نزدیک، آن را با نسخه جدید جایگزین کنند. موجودی رنگ‌های مختلف پیکسل بادز احتمالا به مرور تغییر پیدا خواهد کرد، اما بد نیست بدانید که رنگ Quite Mint آن به طرز شگفت انگیزی با رنگ Sorta Sage پیکسل 5 هم‌خوانی دارد. البته به نظر می‌رسد که گوگل برای پیکسل بادز A، رنگ سبز تیره‌ای را در نظر گرفته است که باید منتظر بمانیم و ببینیم که این موضوع چگونه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)