خانهاخبار
ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی زد فولد 3 کمتر از نسل پیشین خواهد بود

ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی زد فولد 3 کمتر از نسل پیشین خواهد بود

به تازگی اطلاعاتی از گلکسی زد 3 منتشر شده که بیانگر ظرفیت کمتر باتری این گوشی تاشو نسبت به نسل قبلی است.
۱۴۰۰/۱/۲۳

گوشی تاشو رده بالا بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 3، احتمالا ظرفیت باتری مشابه با نسل اول این سری گوشی‌ها خواهد داشت. باتری این گوشی احتمالا ۴۳۸۰ میلی آمپری بوده که کمی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری که در فولد 2 شاهد آن بودیم، کوچکتر است؛ البته این کاهش ۳ درصدی در ظرفیت بعید است تاثیر چندانی در عملکرد این گوشی داشته باشد.

اما به هر حال در یک گوشی با این قیمت، نقطه ضعفی به حساب می‌آید. به نظر می‌آید که سامسونگ برای جا دادن تکنولوژی‌های بیشتر در این گوشی تاشو و همچنین جمع و جورتر کردن آن، مجبور به گرفتن چنین تصمیماتی شده است. به گفته شایعات این گوشی از قلم S Pen پشتیبانی کرده و برخلاف گلکسی اس 21 الترا، دارای اسلات اختصاصی برای این قلم خواهد بود. این استایلوس نیز برای جا گرفتن در یک گوشی تاشو شاهد تغییراتی بوده است.

image

 

با اینکه نمایشگر درونی ۷.۵ اینچی فولد 3 کمی از فولد 2 که دارای نمایشگر ۷.۶ اینچی بود کوچکتر است، اما مقاومت آن افزایش بسیاری داشته است تا مشکلی برای کار کردن با قلم نداشته باشد. مانند نسل پیشین، این گوشی از سیستم باتری دوگانه استفاده خواهد کرد.

گلکسی فولد 3 ممکن است اولین گوشی سامسونگ باشد که با دوربین سلفی قرار گرفته در زیر پنل عرضه شود. مشخصات دوربین اصلی همچنان مشخص نیست اما انتظار حداقل سه سنسور را در آن داریم. به تازگی شایعاتی نیز از همکاری این شرکت کره‌ای با شرکت شناخته شده الیمپوس جهت بهبود کیفیت‌ دوربین‌ها شنیدیم و ممکن است نسخه‌ای از این گوشی با دوربین ساخته شده با همکاری الیمپوس عرضه شود.

این گوشی تاشو احتمالا از پردازنده اسنپدرگن ۸۸۸ و حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و با اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.5 عرضه می‌شود.

گزارشات منتشر شده در امروز ادعا می‌کنند که سامسونگ زودتر از چیزی که انتظار داشتیم از فولد 3 رونمایی می‌کند و این گوشی احتمالا در ماه جولای به همراه زد فلیپ 2، معرفی خواهد شد. گلکسی فولد 3 در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود و احتمال وجود رنگ‌های دیگر نیز بسیار است.

جزئیاتی از قیمت این گوشی منتشر نشده‌اند ولی گمان می‌رود که مشابه قیمت تازه نسل قبلی‌اش باشد که اکنون به ۱۷۹۹ دلار رسیده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)