خانهمقاله‌ها
آموزش: چگونه گجت‌های خود را به کمک سرویس Find My اپل پیدا کنیم؟

آموزش: چگونه گجت‌های خود را به کمک سرویس Find My اپل پیدا کنیم؟

سرویس Find My اپل به تازگی میزبان قابلیت پیدا کردن گجت‌های تولید شده توسط شرکت‌های دیگر شده است.
۱۴۰۰/۱/۲۲

کوپرتینویی‌ها در روز چهارشنبه اعلام نمودند که سرویس Find My اپل از آن پس قادر به پیدا کردن گجت‌های تولید شده توسط شرکت‌های سوم شخص نیز خواهد بود. به این ترتیب در کنار پیدا کردن محصولات تولید شده توسط اپل، این سرویس قابلیت یافتن لوازم جانبی دیگر را نیز خواهد داشت.

به کمک آی او اس 14.3، آیپد او اس 14.3 و مک او اس بیگ سر 11.1 شما قادر خواهید بود تا گجت‌هایی که تصور می‌کنید آن‌ها را گم کرده‌اید را از طریق سرویس Find My اپل پیدا کرده و محل آن‌ها را به این ترتیب کشف کنید. چنین اتفاقی از طریق شبکه ناشناخته ایجاد شده توسط محصولات اپل امکان پذیر خواهد شد.

مسئولان اپل در آخرین اظهارات خود، ساز و کار این روش را این گونه اعلام کرده‌اند که محصولات اپل با استفاده از تکنولوژی بلوتوث و ایجاد ارتباطی امن، به دنبال گجت‌های گم شده در نزدیکی خود می‌گردند و به این ترتیب، محل دقیق آن‌ها روی نقشه را به شما نمایش می‌دهند.

image

 

چگونه گجت‌های خود را به کمک سرویس Find My اپل پیدا کنیم؟

  • ابتدا شما باید برای آغاز ایجاد ارتباط، ساز و کار در نظر گرفته شده از سوی اپل را پیش ببرید.
  • اپلیکیشن Find My را از روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود باز کنید.
  • در تب Items روی Add New Item ضربه بزنید.
  • مراحل در نظر گرفته شده را پیش ببرید تا محصول مورد نظر در اپل آیدی شما رجیستر شود.

پس از انجام مراحل یاد شده، محل دستگاه یا لوازم جانبی مورد نظر روی نقشه به نمایش درمی‌آید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا صدایی را برای پیدا کردن شیء گم شده پخش کنید، حالت Lost Mode را فعال کرده و در نهایت به محض پیدا شدن، نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت کنید. البته تمامی این موارد بستگی به نوع پشتیبانی دستگاه مورد نظر از آن‌ها دارد.

گجت‌های سوم شخص که توسط شرکت‌های دیگر ساخته شده‌اند نیز امکان تعامل با چیپ U1 اپل که در آیفون 11 یا مدل‌های جدیدتر، اپل واچ سری 6 و هوم پاد مینی شاهد آن بودیم را خواهند داشت.

در حال حاضر، سه محصول زیر برای شناسایی توسط سرویس Find My اپل آماده هستند:

  • هدفون بی سیم Belkin SOUNDFO RM Freedom
  • دوچرخه‌های الکتریکی S3 و X3 شرکت VanMoof
  • گجت ردیاب Chipolo ONE Spot

در نهایت بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که برای تأمین امنیت صددرصد، پیشنهاد می‌کنیم تا تأیید هویت دومرحله‌ای اپل آیدی خود را فعال کرده و پس از آن، اقدام به رجیستر کردن وسایل مختلف در اپل آیدی خود کنید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)