خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 11 برای ال جی ولوت عرضه شد

بروزرسانی اندروید 11 برای ال جی ولوت عرضه شد

ال جی ولوت آخرین گوشی هوشمند این شرکت کره‌ای به تازگی آپدیت اندروید 11 را دریافت کرده است.
۱۴۰۰/۱/۲۲

با وجود این که شرکت ال جی به تازگی به دنیای گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرده است، اما ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری توسط مهندسان آن همچنان ادامه داشته و به تازگی شاهد عرضه بروزرسانی اندروید 11 برای آخرین گوشی هوشمند این شرکت، یعنی ال جی ولوت هستیم. چنین اتفاقی روز گذشته از کشور آمریکا آغاز شده و به مرور، در تمامی کشورهای در دسترس قرار خواهد گرفت.

پس از گذشت 7 ماه از عرضه اندروید 11 برای گوشی‌های پیکسل، حالا ال جی تصمیم گرفته تا این بروزرسانی را برای گوشی هوشمند ال جی ولوت در کشور آمریکا عرضه کند. بد نیست بدانید که LG Velvet به صورت آنلاک شده در ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و کاربران برای دریافت آپدیت‌های جدید، باید منتظر تأیید شدن آن‌ها توسط اپراتورها باقی بمانند. به نظر می‌رسد که ورایزن، اولین اپراتوری است که در این زمینه پیش قدم شده است.

image

 

در کنار تغییرات اعمال شده از سوی گوگل مانند بهبود نوتیفیکیشن‌ها، دارندگان ال جی ولوت با انبوهی از تغییرات روبرو هستند که از سوی اپراتور ورایزن روی این نسخه صورت پذیرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان گرفتن ویدئوهای بلند با نگه داشتن انگشت روی دکمه شاتر دوربین و دسترسی به حالت Burst Mode از طریق درگ کردن روی دکمه یاد شده اشاره کرد.

آپدیت یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید هم اکنون برای ال جی ولوت در ایالات متحده عرضه شده است و در صورتی که مشکلی در این زمینه رخ ندهد، به زودی در آینده نزدیک شاهد ارائه آن در مارکت‌های بین المللی نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)