خانهاخبار
با اپلیکیشن iTest رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ را به آیفون‌ها بیاورید

با اپلیکیشن iTest رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ را به آیفون‌ها بیاورید

نرم‌افزار iTest می‌تواند رابط کاربری محصولات سامسونگ را به آیفون‌ها اضافه کند.
۱۴۰۰/۱/۲۲

به کمک سیستم بازاریابی شرکت اپل و رونمایی از محصولات خانواده آیفون 12 که از نمایشگر 5.4 تا 6.7 اینچی را در بر می‌گیرد، شرکت سامسونگ احساس خطر زیادی را این روزها حس می‌کند.

البته نباید از قدرت سخت افزاری و سری اس 21 سامسونگ نیز غافل شویم. اما مسئولان این برند کره‌ای سعی دارند تا با ایجاد جنگ‌های روانی بر علیه سیستم عامل آی او اس، خلأهای به وجود آمده را تا حدودی جبران کنند. به نظر شما در مورد چه موضوعی صحبت می‌کنیم؟ ممکن است درست حدس زده باشید. نرم‌افزار iTest!

شرکت سامسونگ به تازگی با رونمایی از اپلیکیشن iTest قصد دارد تا رابط کاربری گوشی‌های هوشمند خود را در اختیار دارندگان آیفون‌ها بگذارد. کافی است تا وارد وب سایت iTest شوید، کد QR مورد نظر را اسکن کنید و به این ترتیب میانبر اپلیکیشن مربوطه به صفحه هوم آیفون شما اضافه خواهد شد. با وارد شدن به این اپلیکیشن، می‌‌توانید رابط کاربری محصولات اندروید را به آيفون خود بیاورید.

 

در اپلیکیشن گلکسی استور موجود در این رابط کاربری، سامسونگ بنر بازی فورتنایت را در صفحه اول آن قرار داده است تا کاربران آیفون به یاد بیاورند که از چه نعمتی بی‌بهره هستند و در کنار آن، نام محصولات پوشیدنی این برند کره‌ای مانند گلکسی بادز پرو، گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو نیز دیده می‌شود و ناخودآگاه، برخی کاربران را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها وسوسه خواهد کرد.

مشاهده یک آیفون با بریدگی در قسمت بالای نمایشگر و رابط کاربری سامسونگ، یکی از عجیب ترین مواردی است که این روزها می‌توان با چشم غیر مسلح دید و همین موضوع، یکی از اهدافی است که شرکت سامسونگ به دنبال آن است.

زمانی که کاربران با یک اکوسیستم خو گرفته‌اند، ترک کردن آن و مهاجرت به پلتفرمی دیگر کاری بسیار دشوار خواهد بود. این موضوع چیزی است که طرفداران سیستم آی او اس با آن درگیر شده‌اند و سامسونگ قصد دارد تا با چنین شگردهایی، آن‌ها را از این دام خارج کرده و به نوعی، کاربران را به سمت سیستم عامل اندروید و محصولات خود هدایت کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)