خانهاخبار
چگونه از تولید محتوا برای توسعه کسب‌ و‌ کار و رسیدن به درآمد عالی استفاده کنیم؟

چگونه از تولید محتوا برای توسعه کسب‌ و‌ کار و رسیدن به درآمد عالی استفاده کنیم؟

تولید محتوای هدفمند و باکیفیت می ‌تواند شروعی برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار آنلاین شما باشد، اما سوالی که وجود دارد این است که برای تولید محتوای خوب، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
۱۴۰۰/۱/۲۱

image

 

تولید محتوای هدفمند و باکیفیت می ‌تواند شروعی برای راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار آنلاین شما باشد، اما سوالی که وجود دارد این است که برای تولید محتوای خوب، چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

با افزایش استفاده مردم از شبکه های اجتماعی، کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات و خدمات خود رفته‌اند. همین موضوع نیز باعث شده تا نحوه تبلیغ و فروش کالاها دست خوش تغییراتی شود تا فروشندگان بتوانند بسته به نوع کسب و کار خود، محصولات و خدمات‌شان را به فروش برسانند. 

تولید محتوا صوتی و تصویری برای معرفی محصول و به منظور جذب مخاطب، مثال بارز این تغییر است و تقریبا تمام کسب و کارهای موفق به شیوه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. اما باید در نظر گرفته که این کار نیازمند دانش کافی و آشنایی با اصول اولیه تولید محتوا است. همچنین استفاده از ابزار تخصصی کمک می‌کند بتوانید به صورت حرفه‌ای مانند بلاگرهای فعال در فضای مجازی، شروع  به تولید محتوای منحصر‌به‌فرد و مخاطب پسند کنید. 

ابزار تخصصی که می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید محتوای بصری باکفیت تولید کنید، تجهیزاتی مثل میکروفون ضبط صدا، تجهیزات نورپردازی مثل رینگ لایت و سه پایه های مناسب جهت قرارگیری دوربین یا گوشی را شامل می‌شود.

image

آیا تولید محتوای تصویری برای توسعه کسب و کار تاثیر گذار است؟

مطالعات نشان داده که 80 درصد مردم هرگز عنوان و تیتر یک مقاله را به طور کامل نمی‌خوانند اما اگر در همان مقاله از یک ویدئو استفاده شود، نرخ بازدید آن مقاله ممکن است تا 70 درصد افزایش یابد! مطالعات انجام شده در این زمینه نیز تایید کرده‌اند که 90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز دیداری است و محتوای بصری می‌تواند بهتر از متن پیام را منتقل کند. این‌ها همه تایید می‌کنند که چرا کاربران ترجیح می‌دهند بیشتر روی مقاله‌هایی کلیک کنند که حاوی تصاویر و ویدیو هستند.

حال با ما همراه شوید تا به بررسی دقیق تر راه کار ها و ابزارهای تولید محتوا بپردازیم: 

می توان گفت اولین و مهم ترین راه کار آن است که در هر زمینه ای که قصد تولید محتوا دارید نیاز های مخاطب را بشناسید و محتوایی تاثیرگذار را تولید کنید. با این کار علاوه بر رفع نیاز های مخاطب، کسب و کارتان هم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. 

در گام بعدی باید سعی کنید تا از منابع مفید در این زمینه استفاده نمایید. در مرحله بعدی و پایانی نیز باید یک چارچوب برای محتواهای خود انتخاب کنید و به انجام نوآوری بپردازید؛ کارهایی مانند دادن نمره به محصولات و بیان درست معایب هر محصول، چیزهایی هستند که باعث می‌شود تا مخاطبان‌تان بتوانند به شما اعتماد کنید. برای اینکه با نمونه محتوای نوشتاری صحیح بیشتر آشنا شوید، می‌توانید سری به وب‌سایت هیلاتل هم بزنید.

image

فراموش نکنید که انسان‌ها به صورت ذاتی، به دنبال راحتی بیشتر هستند. بنابراین عجیب نیست که ترجیح می‌دهند به جای خواندن محتوای نوشتاری، بیشتر زمان خود را صرف دیدن محتوای تصویری و شنیدن محتوای صوتی کنند. یکی دیگر از فرم‌های محتوایی که این روزها حسابی مخاطب پیدا کرده، پادکست است. 

برای تهیه پادکست مسلما به مهم‌ترین چیزی که نیاز دارید، میکروفون با کیفیت است. ضبط صدایی رسا و شفاف برای پادکست‌ها، باعث اعتبار بخشی به کلیت کار و در نتیجه رضایت مخاطب می‌شود. می‌توان گفت که یکی از برندهای مطرح در حوزه میکروفون، کمپانی بویا BOYA است که توانسته با قیمت‌های مناسب، محصولاتی با کیفیت را تولید و عرضه کند. میکروفون‌های بویا حتی کار را برای کاربران تازه‌کار هم ساده کرده تا بتوانند خروجی صدای حرفه‌ای را داشته باشند و به تولید محتوا بپردازند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)