خانهاخبار
آپدیت اندروید 11 برای Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro به صورت جهانی عرضه شد

آپدیت اندروید 11 برای Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro به صورت جهانی عرضه شد

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره بروزرسانی نسخه یازدهم اندروید برای Zenfone 7 و نسخه پرو آن در سراسر جهان ارائه شد.
۱۴۰۰/۱/۲۱

شرکت ایسوس در ماه مارچ، بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره بروزرسانی اندروید 11 را برای دو گوشی هوشمند Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro عرضه کرد. اما این آپدیت تنها در کشور بومی این برند، یعنی تایوان در دسترس بود اما امروز، شاهد عرضه جهانی آن هستیم.

این آپدیت به صورت OTA عرضه شده است، اما طبق معمول در چندین فاز مختلف ارائه خواهد شد و به این ترتیب، در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی در دسترس خواهد بود. مانند همیشه و طبق روال هر ساله، فایل‌های مربوط به این بروزرسانی برای دانلود روی وب سایت ایسوس و در بخش پشتیبانی آن قرار گرفته است. این فایل‌ها برای آپدیت به صورت دستی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

بلافاصله پس از نصب این بروزرسانی، بیلد نامبر دستگاه به 30.40.30.96 تغییر پیدا خواهد کرد و گوشی هوشمند شما، به نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید آپدیت می‌شود که پچ امنیتی ماه مارچ را نیز با خود به همراه دارد. طبق روال همیشه، رام تولید شده توسط ایسوس شباهت زیادی به نسخه خام اندروید دارد و تمامی مواردی که سال گذشته گوگل به همراه اندروید 11 عرضه کرد را در این نسخه شاهد هستیم. امیدواریم که به محض ارائه اندروید 12 از سوی گوگل، روند ارائه آپدیت از سوی مسئولان ایسوس با سرعت بیشتری همراه باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)