خانهاخبار
لنوو Legion Duel 2 در تست خمیدگی به سه قسمت تقسیم شد!

لنوو Legion Duel 2 در تست خمیدگی به سه قسمت تقسیم شد!

گوشی لنوو Legion Duel 2 که به تازگی معرفی شد، عملکرد ناامید کننده در تست‌های مقاومتی از خود نشان داده و در تست خمیدگی به طور کامل شکسته و به سه بخش تقسیم می‌شود.
۱۴۰۰/۱/۲۱

حتما گوشی ایسوس ROG Phone 5 و شکستن آن را در تست خمیدگی به یاد دارید. اگر فکر می‌کنید گوشی گیمینگ جدید لنوو Legion Duel 2 می‌تواند مقاومت بیشتری داشته باشد، باید خبر ناامیدکننده‌ای بدهیم.

متاسفانه پاسخ این سول منفی است. لنوو Legion Duel 2 نیز دقیقا مانند ROG Phone 5 توانایی تحمل اینگونه فشار را ندارد و زک از کانال یوتوب JerryRigEverything آن را در این ویدیو اثبات می‌کند.

همه چیز در ابتدا همانگونه که انتظار دارید پیش می‌رود و صفحه نمایش با اعمال سختی موس سطح ۶، کمی خراشیده می‌شود و با افزایش سختی به سطح ۷، شاهد خراش‌های عمیق‌تری هستیم. اطراف گوشی از جنس فلز ساخته شده و دوربین‌های اصلی و سلفی نیز بر روی خود محافظ شیشه‌ای دارند.

image

 

صفحه نمایش در برابر آتش تا ۳۳ ثانیه دوام می‌آورد و پس از آن پیکسل‌ها دچار مشکل شده و دیگر به درستی روشن نمی‌شوند. عملکرد گوشی در این زمینه نیز مانند سایرین بوده و تفاوت چندانی ندارد.

اما در آزمایش خمیدگی همه‌چیز تغییر کرده و این گوشی با فشار کمتری نسبت به ROG Phone 5، به سادگی می‌شکند و به دو نیم می‌شود. خط‌های آنتن قرار گرفته در کناره‌های این گوشی نقطه ضعف آن محسوب شده و با توجه به قرار گرفتن‌ آنها به صورت قرینه، شکستن گوشی بسیار آسان است.

image

 

خط‌های آنتن دیگری نیز در کناره‌های ماژول وسطی دوربین قرار داشته تا شکستن گوشی را از پیش راحت تر کرده و حالا شاهد شکستن گوشی و تقسیم آن به سه بخش مجزا هستیم! البته شیشه جلو همچنان سالم باقی مانده است.

اگر به نگهداری گوشی‌ خود در جیب عقب شلوار علاقه دارید و احتمال نشستن شما روی آن وجود دارد، بهتر است از خرید این دو گوشی گیمینگ بپرهیزید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

pq

۱۴۰۰/۱/۲۴
بخاطر طراحیشه اگه یکدست بود اینقد راحت نمیشکست

Reza

۱۴۰۰/۱/۲۱
مشخصه که عین چی شکست میخوره