خانهاخبار
هدفون بی‌سیم نوکیا لایت ایربادز با عمر باتری ۳۶ ساعته معرفی شد

هدفون بی‌سیم نوکیا لایت ایربادز با عمر باتری ۳۶ ساعته معرفی شد

شرکت نوکیا در کنار شش گوشی جدید خود، از یک هدفون جدید کاملا بی‌سیم هم رونمایی کرده که قیمت مقرون‌به‌صرفه و شارژدهی ۳۶ ساعته دارد.
۱۴۰۰/۱/۲۰

روز گذشته نوکیا در کنار شش گوشی جدیدی که معرفی کرد از یک هدفون کاملا بی‌سیم هم رونمایی کرد. این هدفون که نوکیا لایت ایربادز نام گرفته، طراحی جمع و جوری دارد که به سادگی در جیب جای می‌گیرد و قیمت تعیین شده برای آن هم تنها 75 یورو است. 

image

هر کدام از گوشی‌های این هدفون آنقدر شارژدهی دارند که بتوانند 6 ساعت پخش موسیقی داشته باشند. کیس این هدفون نیز با باتری 400 میلی‌آمپری که دارد، می‌تواند زمان شارژدهی کلی این هدفون‌ها را تا 36 ساعت افزایش دهد. زمانی که خود کیس هم به شارژ نیاز داشته باشد، به سادگی می‌توانید آن را به کمک پورت USB-C که روی بدنه‌اش قرار گرفته شارژ کنید.

این دومین باری است که نوکیا هدفونی در این دسته‌بندی معرفی می‌کند. مدل قبلی نوکیا پاور ایربادز لایت نام داشت که ممکن است تصور کنید به خاطر وجود «پاور» در اسمش، شارژدهی بهتری از هدفون جدید نوکیا دارد اما اینطور نیست! هدفون قبلی نوکیا با اینکه طراحی متفاوتی هم داشت، 35 ساعت شارژدهی را در مجموع ارائه می‌کرد اما حالا هدفون جدید این رقم را یک ساعت افزایش داده است. 

از این ماجرا که بگذریم، نوکیا لایت ایربادز از درایورهای صوتی 6 میلی‌متری بهره می‌برد که می‌توانند فرکانس‌های صوتی از 20 تا 20 کیلوهرتز را پوشش دهند. همچنین این هدفون به بلوتوث 5 هم مجهز شده و به صورت تکی در گوش هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amirardalan

۱۴۰۰/۱/۲۱
تاچ هست !؟