خانهاخبار
مدل‌های اولیه هواوی P50 خبر از طراحی جدید دوربین‌ها می‌دهند

مدل‌های اولیه هواوی P50 خبر از طراحی جدید دوربین‌ها می‌دهند

مدتی پیش عکس‌هایی از یکی از مدل‌های اولیه هواوی P50 منتشر شد که نشانگر تغییراتی در طراحی دوربین است.
۱۴۰۰/۱/۲۰

انتظار می‌رود که شرکت هواوی در ماه ژوئن سری هواوی P50 خود را که با سیستم عامل Harmony OS 2.0 عرضه خواهد شد، معرفی کند. تا به حال رندرهایی از هواوی P50 و P50 پرو با دوربین‌هایی بسیار بزرگ دیده‌ایم اما امروز عکس‌هایی منتشر شده که با آنچه پیش از این دیده بودیم تفاوت بسیاری دارد.

image

 

به گفته لودهنده این عکس‌ها، این گوشی بخشی از سری P بوده و با وجود صفحه نمایش خمیده‌اش، احتمالا P50 پرو است. البته دوربین این گوشی فاقد لنز پریسکوپی است و بعید نیست که گوشی دیده شده در عکس، P50 معمولی نیز باشد.

احتمال جعلی بودن این عکس‌ها نیز وجود دارد زیرا ماژول دوربین این گوشی شباهت بسیاری با آنچه در میت 30 شاهد آن بودیم دارد. هواوی نیز شرکتی است که به طراحی ظاهری گوشی‌هایش اهمیت فراوانی می‌دهد و احتمال اینکه از یک طراحی قدیمی دوباره استفاده کند چندان زیاد نیست.

image

 

قرار گرفتن ماژول دوربین در گوشه‌ها چندان پدیده عجیبی نیست اما حلقه‌‌‌ای که دور آن قرار گرفته از کناره‌های گوشی بیرون زده و این از نظر طراحی یک اشتباه محسوب می‌شود. این گوشی مانند میت 30 فاقد دکمه‌های کنترل صدا است هرچند بازگشت آن را در گوشی‌هایی مانندP40 و میت 40 دیده بودیم.

image

 

به هر حال با وجود اوضاع نابه‌سامان بخش موبایل هواوی، احتمال اینکه آنها از این طراحی مشابه میت 30 استفاده کنند خیلی دور نیست. نظر شما درباره این عکس‌ها چیست؟ آیا گوشی بعدی هواوی چنین ظاهری خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)