خانهاخبار
مشخصات سامسونگ گلکسی A82 لو رفت

مشخصات سامسونگ گلکسی A82 لو رفت

به تازگی عکس‌ها و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی کوانتوم 2 لو رفته است که در واقع نامی است که گوشی A82 در کشور کره جوبی با آن عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۱/۲۰

گلکسی A80 که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، یکی از خاص ترین گوشی‌های سامسونگ در آن زمان بود ولی تا به حال نسخه تازه‌ای از آن به بازار نیامده بود. به نظر می‌رسد این روند حالا رو به تغییر است و بالاخره شاهد گوشی جدیدی در سری A80 خواهیم بود.

image

 

این گوشی که در کره جنوبی با نام گلکسی کوانتوم 2 شناخته می‌شود، در انحصار اپراتور SKT خواهد بود. نکته جالب این است که در سایر کشورهای جهان، این گوشی سامسونگ گلکسی A82 نام دارد. پیش از این نیز سامسونگ یک گوشی را با نام گلکسی A کوانتوم معرفی کرده بود.

image

 

برخلاف گلکسی A80، در این گوشی دوربین چرخشی وجود ندارد و مانند سایر گوشی‌های امروزی سامسونگ، گلکسی A82 از یک صفحه نمایش حفره دار ۶.۷ اینچی امولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1080p+ استفاده می‌کند که میزان روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. حالا که دیگر خبری از قطعات مکانیکی نیست، این گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم سازی شده و گواهی IP67 را دریافت کرده است

به گفته شایعات، این گوشی احتمالا از پردازنده اسنپدرگن 855+ و یا اسنپدرگن 860 استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. اسلات کارت حافظه microSD نیز در این گوشی وجود دارد.

image

 

دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی و با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است ولی هنوز اطلاعاتی درباره دو دوربین دیگر وجود ندارد. باتری گلکسی A82 ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ البته این گوشی با شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد!

جعبه گلکسی کوانتوم 2 شامل یک قاب محافظ شفاف و هدفون نیز هست؛ البته با وجودی که اپراتور SKT به همراه این گوشی یک گلکسی بادز لایو رایگان را نیز عرضه خواهد کرد، احتمالا هدفون‌های درون جعبه مصرف چندانی نخواهند داشت. البته احتمالا جعبه نسخه جهانی تفاوت‌هایی با جعبه گلکسی کوانتوم 2 دارد.

image

 

امکان پرداخت از طریق MST نیز در این گوشی یافت می‌شود که در نوع خود جالب است زیرا سامسونگ جدیدا شروع به حذف این قابلیت از گوشی‌های جدید خود کرده و آنها تنها از NFC استفاده می‌کنند. این گوشی نیز مانند گلکسی کوانتوم پیشین، از 5G پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های اسنپدرگن 855+ و 860 از دو حالت 4G و 5G پشتیبانی می‌کنند و ممکن است این گوشی در دو نسخه مختلف عرضه شود.

سامسونگ و SKT در روز ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) از گلکسی کوانتوم 2 رونمایی می‌کنند؛ اما هنوز درباره زمان عرضه جهانی این محصول با نام گلکسی A82 خبری وجود ندارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)