خانهاخبار
گوشی گیمینگ و قدرتمند لنوو Legion Phone Duel 2 با دو پورت شارژ معرفی شد!

گوشی گیمینگ و قدرتمند لنوو Legion Phone Duel 2 با دو پورت شارژ معرفی شد!

شرکت لنوو امروز یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده معرفی کرده که دو فن خنک‌کننده در بدنه خود دارد. این گوشی، لنوو Legion Phone Duel 2 نام گرفته است.
۱۴۰۰/۱/۱۹

لنوو امروز نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خودش را معرفی کرده که لنوو Legion Phone Duel 2 نام دارد. جالب‌ترین ویژگی‌های این گوشی همگی به صورت جفت آمده‌اند؛ یک جفت پورت USB-C که همزمان با هردو می‌توان گوشی را شارژ کرد، یک جفت فن خنک کننده داخل گوشی، یک جفت موتور ویبره هپتیک و یک جفت دکمه فراصوت در لبه کناری گوشی که برای بازی‌ها کاربرد دارند. دوربین سلفی این گوشی هم به صورت پاپ‌آپ است که از زیر دکمه پاور و لبه سمت راست گوشی بیرون می‌آید و یک سنسور 44 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ دارد.

image

 

نمایشگر این گوشی از یک پنل AMOLED با اندازه 6.92 اینچ ساخته شده که نرخ تجدید 144 هرتزی دارد و مثل نسل قبلی، از استاندارد HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر روی ۲۴۶۰ × ۱۰۸۰ نگه داشته شده است. همچنین حداکثر روشنایی این پنل به 1300 نیت می‌رسد و حاشیه‌های بالا و پایین و کناره‌های نمایشگر هم کاملا باهم تقارن دارند. دو بلندگوی استریو هم در بالا و پایین این نمایشگر قرار گرفته‌اند تا کیفیت صدای این گوشی در بازی‌ها فوق‌العاده باشد.

این گوشی به عنوان یک گوشی گیمینگ، کنترلر‌های زیادی دارد. برای مثال روی صفحه نمایش، دو نقطه حساس به فشار دارد که برای بازی‌ها جذاب است. یک جفت دکمه التراسونیک یا فراصوت هم در لبه سمت راست گوشی است و دکمه‌های لمسی در بخش پشتی بدنه هم تعبیه شده است. یعنی تقریبا برای هر حالتی در هر بازی، می‌توانید یک دکمه روی بدنه این گوشی انتخاب کنید.

image

طراحی بخش پشتی این گوشی نیز خاص و مخصوص بازی کردن در حالت افقی است. بالا و پایین بخش پشتی پنل‌های مربعی قرار دارند که به داخل فرو رفته‌اند و سپس در بخش وسط، شاهد دوربین‌ها، فن و لوگوی خاص گیمینگ این گوشی هستیم که از بدنه بیرون زده است. دوربین‌هایی که در این بخش قرار گرفته نیز شامل دو سنسور 64 و 16 مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و التراواید می‌شود.

دو فن که درون این گوشی قرار گرفته‌اند نیز با همکاری با یکدیگر کار می‌کنند. فن بالایی هوا را از بیرون وارد گوشی و از روی صفحه مسی خنک‌کننده رد می‌کند و فن دوم هم هوای وارد شده را از گوشی خارج می‌کند. لنوو می‌گوید استفاده از این دو فن باعث شده تا این گوشی 30 درصد خنک‌تر از نسل قبلی کار کند.

image

طبیعتا لنوو از پردازنده اسنپدراگن 888 در این گوشی استفاده کرده است. امکان انتخاب رم برای این گوشی از بین دو حافظه 12 و 16 گیگابایتی وجود دارد. حافظه داخلی این گوشی نیز یا 256 و یا 512 گیگابایتی است. کانفیگ‌های عرضه شده هم به ترتیب شامل 12/256 و 16/512 گیگابایت خواهد بود. باتری لنوو Legion Phone Duel 2 هم 5500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که درواقع از دو سلول 2750 میلی‌آمپری تشکیل شده که یکی در بخش بالایی گوشی و دیگری در بخش پایینی قرار گرفته است.

image

در بسته‌بندی این گوشی یک شارژر 90 واتی قرار گرفته که روی آن دو پورت USB-C وجود دارد و دو کابل USB-C هم با آن همراه است. اگر فقط از یکی از پورت‌های گوشی و یکی از این کابل‌ها استفاده کنید، سرعت شارژ به 65 وات می‌رسد اما اگر هردو کابل را به آداپتر و گوشی وصل کنید، سرعت شارژ به 90 وات می‌رسد که فوق العاده است. با سرعت 90 واتی می‌توان باتری حجیم این گوشی را از صفر تا صد درصد تنها در 30 دقیقه شارژ کرد. لنوو یک سیستم نرم‌افزاری برای کنترل کردن گرما و سرعت شارژ هم در نظر گرفته تا به کاربر کمک کند عمر مفید باتری در دراز مدت را کمتر کاهش دهد. 

صحبت از نرم‌افزار شد و باید بگوییم این گوشی با رابط کاربری لنوو ZUI 12.5 همراه است که روی اندروید 11 سوار شده. همچنین این گوشی در رنگ‌هی مشکی و سفید تیتانیومی عرضه می‌شود.

لنوو Legion Phone Duel 2 با این اسم طولانی که دارد، ابتد در کشور چین عرضه خواهد شد و قیمت مدل پایه آن، 799 یورو است. بهترین مدل با کانفیگ 16/512 برای رم و حافظه داخلی نیز 999 یورو قیمت خواهد داشت. شما درباره گوشی گیمینگ جدید لنوو چه فکر می‌کنید؟

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)